Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    mistäköhän johtuisi epätasainen tyhjäkäynti kun ennen kävi mielestäni tasaisemmin. tulpat , ilmansuodatin tai joku muu vai? pyörähän on k 100 vm 86 ja ruisku. ja mitä mahtavat olla ne 4 messinkin väristä säätö ruuvia siinä ruisku suuttimien ylä puolella? paremmin en osaa selittää
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  2. #2
    Kyllä se siellä sähköpuolella todennäköisemmin se vika piilee.
    Tsekkaa tulpanjohdot.Kyseisen pyörän pystyvät tutkimaan autosähkökorjaamossakin ruiskulaitteet on bmw autoissa samanmerkkisijä Bosch.

    Niihin messinkiruuveihin ei kannata itse kajota.



    <p>R 1200 RT</p>
  3. #3
    Lainaa (jappi @ Kesä. 21 2007,22:41) kirjoitti
    Kyllä se siellä sähköpuolella todennäköisemmin se vika piilee.
    Tsekkaa tulpanjohdot.Kyseisen pyörän pystyvät tutkimaan autosähkökorjaamossakin ruiskulaitteet on bmw autoissa samanmerkkisijä Bosch.

    Niihin messinkiruuveihin ei kannata itse kajota.
    ei kannata kajota joo. ihmettelen vaan kun kylmänä ja kuumana lähtee hyvin käymään eikä ajossa nyi eikä pätki. ja kylmänä käy tasaisesti.
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  4. #4
    Olen kuullut että jos hall-anturi on likainen on tyhjäkäynti epätasainen kun se antaa epämääräistä tietoa sytytyshetkestä.
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
  5. #5
    mistäs toi hal anturi löytyy ko pyörästä? tulpat vaihdoin aamulla mutta en ole vielä kokeillut mutta kohtapuoliin lähdetään reissuun.
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  6. #6
    Läppärunkojen synkkaus vois olla paikallaan, jos ei ole hetkeen tehty.

    FIN_GSer
  7. #7
    Lainaa (FIN_GSer @ Kesä. 23 2007,12:26) kirjoitti
    Läppärunkojen synkkaus vois olla paikallaan, jos ei ole hetkeen tehty.

    FIN_GSer
    aivan. nyt vaihoin tulpat tosiaan ja parani sitä vaan et miten tälläseen ikiliikkujaan melkein uuteen voi jo tälläsiä vikoja tulla. suosittelen kaikille on mahtava peli. kateeks käy noi puol tonnarit kun ei soitelleet edes koeajoon
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  8. #8
    Lainaa (FIN_GSer @ Kesä. 23 2007,12:26) kirjoitti
    Läppärunkojen synkkaus vois olla paikallaan, jos ei ole hetkeen tehty.

    FIN_GSer
    Ei taida kuulua K100:n huolto-ohjelmaan

    Ei noi K-sarjasen ruiskusynkat mihinkään muutu, jos tuolla ei vasaran tmv. astalon kanssa heilu.

    Aloittaisin kokeilemalla ruiskusuuttimien puhdistusnesteellä.
    <p>2002-2014</p>
  9. #9
    Lainaa (C-A-D @ Kesä. 23 2007,13:36) kirjoitti
    Lainaa (FIN_GSer @ Kesä. 23 2007,12:26) kirjoitti
    Läppärunkojen synkkaus vois olla paikallaan, jos ei ole hetkeen tehty.

    FIN_GSer
    Ei taida kuulua K100:n huolto-ohjelmaan

    Ei noi K-sarjasen ruiskusynkat mihinkään muutu, jos tuolla ei vasaran tmv. astalon kanssa heilu.

    Aloittaisin kokeilemalla ruiskusuuttimien puhdistusnesteellä.
    ne oli ne vähän korput oo renkaat jo vaihoin uusiin. helppo homma näin tumpelollekin oli ne vähän korput. niin ja kyllä tavataan jos bemari suostuu meitit tuomaan sinne kokoontumiseen ja takasi ittellä niin väliä mut vaimo parka joutuu työntää sitä pyörää juuh...
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  10. #10
    Juu, ei muutu K100:n läppärunkojen säädöt, jos niitä ei räplää. Tosin säädön tarvetta saattaa ilmaantua muustakin syystä.
    Kyllä ainakin mun muinaisessa K100:ssa oli pientä säädettävää joka toinen vuosi.
    En osaa sanoa mikä siellä muuttui, mutta säätöä se kaipasi. Ei mitään paljoa, mutta pikkasen.

    FIN_GSer
  11. #11
    kunnosa se nyt on oli ilma vaivoja niinku meillä kaikilla joskus ajaahan taas kelpaa vaikka vanha onkin kiitos paljon kaikille nii mullahan on toi k sarjan kirja mut jos joku sen suomentais nii maksan kyllä? ainakin ne tärkeemmät sivut.
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  12.  
  13. #12
    Hyviä kuvia ja osaluetteloita...
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."