mistäköhän johtuisi epätasainen tyhjäkäynti kun ennen kävi mielestäni tasaisemmin. tulpat , ilmansuodatin tai joku muu vai? pyörähän on k 100 vm 86 ja ruisku. ja mitä mahtavat olla ne 4 messinkin väristä säätö ruuvia siinä ruisku suuttimien ylä puolella? paremmin en osaa selittää![]()
partanen. net
aina ei elämä onnistu eka kerralla.
Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa
Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
Kyllä se siellä sähköpuolella todennäköisemmin se vika piilee.
Tsekkaa tulpanjohdot.Kyseisen pyörän pystyvät tutkimaan autosähkökorjaamossakin ruiskulaitteet on bmw autoissa samanmerkkisijä Bosch.
Niihin messinkiruuveihin ei kannata itse kajota.
<p>R 1200 RT</p>
ei kannata kajota joo. ihmettelen vaan kun kylmänä ja kuumana lähtee hyvin käymään eikä ajossa nyi eikä pätki. ja kylmänä käy tasaisesti.(jappi @ Kesä. 21 2007,22:41) kirjoitti
partanen. net
aina ei elämä onnistu eka kerralla.
Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa
Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
Olen kuullut että jos hall-anturi on likainen on tyhjäkäynti epätasainen kun se antaa epämääräistä tietoa sytytyshetkestä.
"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
mistäs toi hal anturi löytyy ko pyörästä? tulpat vaihdoin aamulla mutta en ole vielä kokeillut mutta kohtapuoliin lähdetään reissuun.
partanen. net
aina ei elämä onnistu eka kerralla.
Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa
Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
Läppärunkojen synkkaus vois olla paikallaan, jos ei ole hetkeen tehty.
FIN_GSer
aivan. nyt vaihoin tulpat tosiaan ja parani(FIN_GSer @ Kesä. 23 2007,12:26) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
sitä vaan et miten tälläseen ikiliikkujaan melkein uuteen
voi jo tälläsiä vikoja tulla. suosittelen kaikille on mahtava peli. kateeks käy noi puol tonnarit kun ei soitelleet edes koeajoon
![]()
partanen. net
aina ei elämä onnistu eka kerralla.
Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa
Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
Ei taida kuulua K100:n huolto-ohjelmaan(FIN_GSer @ Kesä. 23 2007,12:26) kirjoitti
Ei noi K-sarjasen ruiskusynkat mihinkään muutu, jos tuolla ei vasaran tmv. astalon kanssa heilu.
Aloittaisin kokeilemalla ruiskusuuttimien puhdistusnesteellä.
<p>2002-2014</p>
ne oli ne vähän korput oo renkaat jo vaihoin uusiin. helppo homma näin tumpelollekin(C-A-D @ Kesä. 23 2007,13:36) kirjoitti
oli ne vähän korput. niin ja kyllä tavataan jos bemari suostuu meitit tuomaan sinne kokoontumiseen ja takasi
ittellä niin väliä mut vaimo parka joutuu työntää sitä pyörää
juuh...
partanen. net
aina ei elämä onnistu eka kerralla.
Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa
Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
Juu, ei muutu K100:n läppärunkojen säädöt, jos niitä ei räplää. Tosin säädön tarvetta saattaa ilmaantua muustakin syystä.
Kyllä ainakin mun muinaisessa K100:ssa oli pientä säädettävää joka toinen vuosi.
En osaa sanoa mikä siellä muuttui, mutta säätöä se kaipasi. Ei mitään paljoa, mutta pikkasen.
FIN_GSer
kunnosa se nyt on oli ilma vaivojaniinku meillä kaikilla joskus
ajaahan taas kelpaa vaikka vanha onkin kiitos paljon kaikille
![]()
nii mullahan on toi k sarjan kirja mut jos joku sen suomentais nii maksan kyllä? ainakin ne tärkeemmät sivut.
partanen. net
aina ei elämä onnistu eka kerralla.
Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa
Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
Hyviä kuvia ja osaluetteloita...![]()
"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."