Sivu: 7 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789 ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 259:sta
    täytyy ny hehkuttaa..

tänään oli toista kertaa eka ajotunti.. päivän tavoitteena oli että liikuttiin sitte eteen tai taaksepäin tai ei ollenkaa, ni jos ny edes pystyssä pysyis.. JA EN KAATUNUT!!!!!!!!!!

koko päivän töissä stressasin ja mietin että onnistun kuitenkin taas kaatumaan ja sössimään kaiken.. onneksi en!!!!
    on se vaan niin hankalaa tuo ajaminen vaikka kuinka helpon näköstä onkin.

noh.. huomenna toinen ajotunti.. toivottavasti edistystä sielläkin.. jos vaikka oppisi jo ajaessa kääntymään..
    <p>Tarakkaharakka</p>
    Whee, nyt pääsi aloittamaan nuo mp-ajotunnit kun on B ajettu kuntoon ja pakko sanoa että aivan jumalattoman siistiä, vaikkei tuossa nyt kummoista päässyt tekemään eikä edes pirkkaparkista pidemmälle
    Oma pohja se että moottoroidun ajolaitteen (Ural, ilman akantappajaa) kyydissä olen ollut, mutta eka kerta kun vaihteellisen puksuttavan kaksipyöräisen selässä ajoin ihan itse.

Tällaisena kesäisenä päivänä kun mentiin opettelemaan niin se ajopuku oli aikamoinen kokemus. Loppuajasta (2h) oli jo tosi tukala olo; kun sain sen otettua pois niin t-paita ja alle jääneet housut olivat ihan kirjaimellisesti läpimärät hiestä, vaikken ole edes kovin massiivinen setä :P . Haju oli jotain kuvottavan ja ellottovan maastosta. Tuon jälkeen joutuu miettimään pidempään että uskaltaako sitä ajopukua ostaa käytettynä, ehkä nuuhkaisutestin jälkeen
    Mitenkäs noi käsittelykokeet nykyään menee kun omasta on jo yli kymmenen vuotta?

Vois kokeilla et vieläkö menee "läpi".

20m 25s hidasajo?
    pujottelu? Monta keilaa? Kuinka iso tila kääntyä?
    jarruttelu?

Lainaa (app @ Heinä. 05 2007,11:12) kirjoitti
    Mitenkäs noi käsittelykokeet nykyään menee kun omasta on jo yli kymmenen vuotta?
    Vois kokeilla et vieläkö menee "läpi".
    Paikallisella katsastusasemalla käyt illalla kokeilemassa. Tarkemmat ohjeet --> kliketi klaketi
    <span style='color:#003366'><span style='font-size:5pt;line-height:100%'>Mors certa hora incerta</span></span>
    Taas pari päivää harjoiteltu käsittelykoetta, eilen meni kaikki nappiin ja tänään sitten pujottelu meni päin..mäntyä. Tai muuten se menee suhtkoht hyvin, mutta oikeelle ei käänny, ei varmasti. Sain autokoulun pyörän kaadettua kerran, onneksi ei käyny mitenkään ajajalle ja pyörälle. Oma Yammukin kävi eilen maassa, siitä selvisi etuvilkun vaihtamisella. Mä teen kaiken taas hankalimman kautta... jep.
    Harrastus on väärä jos jää rahaa vaatteisiin ja ruokaan.
    Tuli eilen harjoiteltua hidasajoa uudestaan, on se vaan vaikeaa vaikka ei täällä maalla tuu niin kamalan usein tuollaista tarvinneeksi. Kun se alkoi sujumaan yksin niin sama kyytiläisen kanssa, oli se vaikeampaa mutta menihän sekin.

Koko homma on lähtöisin siitä kun Suvirannassa piti jonossa mennä hiekkamäkeä alas muija takana, kevyitä paineita kun oli sata motoristiä katsomassa. Silloin ei parane tangon heilua liikaa.
    No niin, nyt on ajolupa taskussa Ylimääräisiä ajotunteja tuli kaksi. Ilmankin olisi voinut selvitä, mutta eipähän tarvinnut tuuria vaan homma meni aivan nätisti läpi. Ko. opettajan oppilaiden mopoinssien läpäisyprosentti on 100% viimeiseltä kahdelta vuodelta, joten opetuspuoli on kunnossa eikä inssiin mennä koittamaan onnea.

Vaikka se käsittelykoe menikin helposti läpi, niin kyllä mullakin niitä ongelmia ensin oli hidasajossa ja pujottelussa. Neljännellä ajotunnilla se asia vain loksahti kohdalleen: kevyt kaasu, kevyt veto, lievä etukeno, u-käännöksessä siirtää painoa ulkokaarteeseen ja katse sinne minne käännytään. Väistöäkin piti tahkota tunti, kun vissiin mopoaikoina tuli opittua väärä väistötapa...
    Miula vasta alkaa koko moottoripyöräkoulu ensi perjantain (13.7) teoriatunneilla. Lievää mopokuumetta ilmassa. Oon jo lukenut 95% varmuudella tulevan pyöräni käsikirjan ja Ajo hanskassa- oppaan läpi tuskissani!

Kuinka kauan teillä on mennyt kortin suorittamiseen? Itse menen vähän niinkuin kesken kaiken kurssille, koska ekat teoriat pidettiin jo viime perjantaina, mutta sanoivat ettei niillä ole niin väli missä järjestyksessä käy. Vasta 10.8 toiset teoriat ja sen jälkeen (jos ajot on ajettu) toivottavasti nopeasti inssiin.

Onko kellään kokemuksia Rantasalmen autokoulusta (Savonlinnassa) moottoripyöräopetuksen osalta?
    Honda CBR 600 F -04, 26 000 km
    Lainaa (Tommi_1984 @ Heinä. 10 2007,22:39) kirjoitti
    Kuinka kauan teillä on mennyt kortin suorittamiseen? Itse menen vähän niinkuin kesken kaiken kurssille, koska ekat teoriat pidettiin jo viime perjantaina, mutta sanoivat ettei niillä ole niin väli missä järjestyksessä käy. Vasta 10.8 toiset teoriat ja sen jälkeen (jos ajot on ajettu) toivottavasti nopeasti inssiin.

Onko kellään kokemuksia Rantasalmen autokoulusta (Savonlinnassa) moottoripyöräopetuksen osalta?
    Mie en muista miten pitkään miulla meni, mutta Rantasalmen autokoululle pelkkää kiitosta, A:n suoritin heidän avullaan pari vuotta sitten. . Loistava palvelu ja hyvä opetus. Heidi erityisesti oli ihan mahtava. Muistaakseni myös aika hyvällä prosentilla pääsee porukka inssit tms. läpi. Silloin kun olin käsittelykokeessa meidän porukasta kaikki meni ongelmitta läpi, muiden koulujen oppilaille tuli hylkäyksiäkin.

Sääliksi tosin käy jos joudut sompailemaan kaupungilla helteessä oopperajuhlien aikaan. Joskus jo mainitsikin että oma inssi sattui juuri sopivasti ko. aikaan. Mustissa goreissa hikoilin Hernemäen katsastusasemalla, ja inssi rupesi kyselemään miten hyvin tunnen kaupunkia. Sanoin että älä sano mitään tyyliin "nyt Mertalaan päin", kun en osaa kumminkaan. Inssi totesi siihen että eihän myö nyt helvetti hulluja olla, tähän aikaan ei todellakaan mennä sinne suuntaan kaupungille seisomaan jonossa. Ajeltiin sitten lähinnä maanteitä, oli vilpoisempaa (ja helpompaa).
    MV Agusta Brutale 910R -08

Ex: Suzuki SV 1000S -06
    Lainaa (Tommi_1984 @ Heinä. 10 2007,22:39) kirjoitti
    Miula vasta alkaa koko moottoripyöräkoulu ensi perjantain (13.7) teoriatunneilla. Lievää mopokuumetta ilmassa. Oon jo lukenut 95% varmuudella tulevan pyöräni käsikirjan ja Ajo hanskassa- oppaan läpi tuskissani! *

Mulle sanottiin autokoulussa, että A-kortin B-kortillisille voi suorittaa kahdessa viikossa, itsellä meni kolme viikkoa lähinnä töiden takia.

A täydellä tuntimäärällä vie varmaan sen 3 viikkoa.

Riippuu autokouluista ja oppilasmääristä.
    Suzuki Bandit 650
    Täytyy nyt tulla tähänkin ketjuun hehkuttamaan, mutta tänään siis minäkin sain sen kortin .

Mutta suoritus ei todellakaan ollut tyylipuhdas .

Pujottelu ja hätäjarrutus meni uusiksi, mut onneks sain itseni kasattua ja sit onnistui molemmat.

Kauan siinä menikin ja rahaa paloi ja oli itkua ja hammasten kiristystä enemmän kuin tarpeeksi, mutta lopputulos hyvinkin palkitseva .
    Meille on annettu kaksi lahjaa, joita tulisi käyttää mahdollisimman paljon - huumori ja mielikuvitus. Mielikuvitus korvaa sen, mitä emme ole, ja huumori auttaa meitä hyväksymään sen mitä olemme.
    Lainaa (Angeli @ Heinä. 11 2007,20:28) kirjoitti
    Täytyy nyt tulla tähänkin ketjuun hehkuttamaan, mutta tänään siis minäkin sain sen kortin .
    Onnittelut, Angeli.
    ISOT Onnittelut myös multa Angeli!
    Täytyy itsekin osallistua tähän ketjuun, sen verran osuu kohdalleen tämän aamupäivän kokemukset... Eli, tässä on muutama viikko temppuiltu autokoulussa ison A-kortin kimpussa. Ilman aikaisempaa kokemusta oli alku hieman hankalaa, mutta niistä selvittiin ja tänään oli Inssi ihan normiaikataulun mukaan ilman lisäopetuksia.

Ensin vedettiin käsittely läpi. Tiesin, että normaalisuorituksella se menee kevyesti läpi. Pieni hermoilu aiheutti pujottelussa jalkakosketuksen ensimmäisellä yrittämällä. Tosin harjoituksissa se on mennyt aina putkeen, joten kasasin itseni toiseen yritykseen ja se meni nappiin. Loput tehtävät rutiinilla läpi ja sitä myötä myös koko käsittelykoe läpi!

Sitten lähdettiin liikenteeseen. Tämän PITI olla se helppo osuus, onhan autolla tullut ajettua yli 10v liikenteessä. Ajo meni omasta mielestä ihan nappiin, ei mitään ihmeellistä. Kerran jouduin vähän reippaammin kiihdyttämään karkuun autoa, mutta sekin sujui ok. Kun päästiin konttorille, niin Inssi kutsui palautepalaveriin. Käytiin ajoa läpi ja yhtäkkiä se rupesi valittamaan ryhmittymisistä oikealle kääntyvissä risteyksissä. En kuulemma ryhmittynyt tarpeeksi oikealle! Totesin siihen, että: "pitääkö tappien s**tana raapia kanttaria, ennen kuin kelpaa!".

Hylkäys tuli. Ryhmittymiset menee vasemmalle ihan ok, ja oikeallekin ryhmityn, mutten kuulemma sitten tarpeeksi. Tästä pienestä nyanssista johtuen sitten hylky paperiin...

Ottaa pannuun lievästi. Pihassa seisoo GSX-R 600 ja loma *alkais huomenna. Aika tiukan linjan otti Inssi noiden ryhmittymisten suhteen. Olisin hyväksynyt "virhe"-merkinnän, mutta hylkäystä ei oikein jaksa sulattaa. No, meneehän se loma mukavasti polkupyörällä terassilta toiselle ajellen.
    Suzuki GSX-R 1000 K5
    (ex: Suzuki GSX-R 750 K6)
    (ex: Suzuki GSX-R 600 K1)
    Hei kiitti poijjaat *.

Kyl minun kohdalla tais olla aikalailla kiinni inssiukosta, et pääsin läpi. Tiukempi setä olis varmaan käskeny jatkamaan käsittelyharjoituksia.

Sanomista tuli hidasajosta, ja käännöksiin hitaassa vauhdissa tarviis lisää tarkkuutta/huolellisuutta. Ja myönnän, hidasajo ja tiukat käännökset hiljaisessa vauhdissa on mulle myrkkyä, mut pakko niitä on vaan treenata.

Ihmettelen tuota edellisen kirjoittajan ryhmittymisjuttua, itse en ole ajatellut koko asiaa ja silti setä ei mitään siitä huomauttanut. Vissii sitte ajoin suht oikein *. Ja eipä kyllä opettajan kanssa ajellessakaan ollut asiasta mitään puhetta..

Nii ja tsemppinä kaikille, että jos minä, jolla mopo/kevaritaustaa takana käytännössä 0, pituutta vähän reilu 160cm ja punttiksella penkistä ei nouse edes pelkkä tanko, saan kortin, niin saa sen kyllä muutkin... Tosin lisäajokertoja jouduin ottamaan "muutaman" .

Vaikkakaan, eihän se pituudesta ole kiinni, mutta ei siitä lyhyydestä mitään hyötyäkään ole ollut. Ja ei voimalla, vaan tekniikalla, mut se pyörän työntäminen u-käännöksen verran tuotti jo kevyen hengästymisen ja hien pintaan... *.

Niin, ja nämä meikäläisen "kokomerkinnät" ihan vaan siitä syystä, että olen saanut kuulla monesta suusta, että älä edes harkitse moottoripyörällä ajoa, kun olet noin hentoinen. Lue: älä harkitse koska olet nainen... *
    Meille on annettu kaksi lahjaa, joita tulisi käyttää mahdollisimman paljon - huumori ja mielikuvitus. Mielikuvitus korvaa sen, mitä emme ole, ja huumori auttaa meitä hyväksymään sen mitä olemme.
    Lainaa kirjoitti
    Ihmettelen tuota edellisen kirjoittajan ryhmittymisjuttua, itse en ole ajatellut koko asiaa ja silti setä ei mitään siitä huomauttanut. Vissii sitte ajoin suht oikein *. Ja eipä kyllä opettajan kanssa ajellessakaan ollut asiasta mitään puhetta..
    Samaa ihmettelen itsekin... Ei tähän ryhmitysasiaan ole hirveästi paukkuja pistetty koulutuksessa. Teoriatunneilla on kyllä varoitettu, että niistä ollaan tarkkoja. Tosin rajansa tarkkuudellakin...

Äsken kävin vetämässä inssin uudestaan ja nyt on kortti sitten taskussa. Harkitsen tosin sitlti oikaisuvaatimuksen tekoa tuosta ensimmäisestä yrityksestä. Mutta se aikanaan, nyt uudet renkaat ensin alle ja sitten baanalle! *
    Suzuki GSX-R 1000 K5
    (ex: Suzuki GSX-R 750 K6)
    (ex: Suzuki GSX-R 600 K1)
    Lainaa (Angeli @ Heinä. 12 2007,23:15) kirjoitti
    Hei kiitti poijjaat *.

Kyl minun kohdalla tais olla aikalailla kiinni inssiukosta, et pääsin läpi. Tiukempi setä olis varmaan käskeny jatkamaan käsittelyharjoituksia.

Sanomista tuli hidasajosta, ja käännöksiin hitaassa vauhdissa tarviis lisää tarkkuutta/huolellisuutta. Ja myönnän, hidasajo ja tiukat käännökset hiljaisessa vauhdissa on mulle myrkkyä, mut pakko niitä on vaan treenata.

Nii ja tsemppinä kaikille, että jos minä, jolla mopo/kevaritaustaa takana käytännössä 0, pituutta vähän reilu 160cm ja punttiksella penkistä ei nouse edes pelkkä tanko, saan kortin, niin saa sen kyllä muutkin... Tosin lisäajokertoja jouduin ottamaan "muutaman" .

Vaikkakaan, eihän se pituudesta ole kiinni, mutta ei siitä lyhyydestä mitään hyötyäkään ole ollut. Ja ei voimalla, vaan tekniikalla, mut se pyörän työntäminen u-käännöksen verran tuotti jo kevyen hengästymisen ja hien pintaan... *.

Niin, ja nämä meikäläisen "kokomerkinnät" ihan vaan siitä syystä, että olen saanut kuulla monesta suusta, että älä edes harkitse moottoripyörällä ajoa, kun olet noin hentoinen. Lue: älä harkitse koska olet nainen... *
    Tuo pyörän työntäminen... Joutuuko kaikki tekemään sen vai ainoastaan naiset ja epäilyttävän heikon oloiset?

Ei mulla ollut mitään tuollaista.

R.I.P.
    Liittyi May 2007
    Tampere
    Lainaa (Jeppe Jääkarhu @ Heinä. 13 2007,09:59) kirjoitti
    Tuo pyörän työntäminen... Joutuuko kaikki tekemään sen vai ainoastaan naiset ja epäilyttävän heikon oloiset?

Ei mulla ollut mitään tuollaista.
    Kyllä sen pääsee kaikki (tai sitten pääsin tuohon jälkimmäiseen ryhmään ) tönimään heti käsittelykokeen aluksi ja se on ainoa käsittelyn osatehtävistä, mitä saa yrittää vain kerran. Näin ainakin Herwoodin sheriffi valisti molemmilla yrityksillä inssissä...
    Suzuki SV650S -05
    "Ristuksen motoristit!"
    MotOrg ry:n 500. jäsen vm 2007.
    Hämeenlinnassa ei ainakaan käsittelykokeissa ole ollenkaan sitä pyörän työntämistä.

Lueskelin silloin autokoulun mp-kirjasta käsittelykokeen tehtäviä, kun korttia ajoin, ja valittelin opettajalle, kuinka varmasti kaadan pyörän, jos joudun sitä vierestä alkaa työntelemään. Opettaja tähän totesi, että hän on sitä mieltä, että pyörää ei sivusta työnnetä, vaan jos työntämään joutuu, niin päällä istuen. Ja ilmoitti, ettei Hämeenlinnassa sellaista osuutta ole käsittelykokeessa ollenkaan. Eikä sitten ollutkaan. Kumma juttu että jossain päin on ja jossain ei, mutta mua ei ainakaan harmita yhtään, että täällä ei ollut..
    Miksi olla vaikea, kun voi pienellä vaivalla olla täysin mahdoton?
    Noh nyt se on viimein ajolupa taskussa!!

Kolmannella kerralla meni, sit vasta läpi. Nyt meni kaikki tehtävät ekalla paitsi portit tehtävässä vikalla portilla vauhti laski 24 km/h ekalla kerralla ja sit tokalla meni ok. Liikenteessä ajo ei kauheen hyvin menny sanoi inssi, mut läpi kuitenkin. Pitäisi käyttää enemmän molempia jarruja, kun käytin aika paljon vaan takajarrua... Mulla oli kolmesta kerrasta kahella se talutustehtävä käsittelyssä.

Mulla on tänään ajojen aloittamisesta tasan 3kk, eli pitkä, kivinen ja kallis projekti oli, mutta nyt se on ohi ja alkaa omalla pyörällä harjottelu!

Tsemppia kaikille jotka koulussa vielä treenailee!!
    Tunti 1/6:

Eka ajotunti sitten takana päin ja tunnelmat hieman kaksijakoiset. Oli kiva päästä viimein kokeilemaan ehtaa moottoripyörää ja kyllähän siitä ihan mukavasti tuntui tehoja löytyvän, vaikkakin se oli "vain" Yamaha XJ600S Diversion (45 kW).

Harjoiteltiin hidasajoa, jarruttamista 40 km/h tuntinopeudesta ja sitä kuuluisaa pujottelua. Noh, eihän se nyt liian loistokkaasti mennyt, vaikkei ihan penkin allekaan. Tiesin jo etukäteen mitä kussakin harjoitteessa tuli tehdä ja yleisiä ohjeita polvien tankkiin painamisesta, katseesta yms. Käytännön toteuttaminen ei vaan ole aina niin helppoa.

Jarrutuksessa takajarru tahtoi aina mennä lukkoon, kädet taipua, pyörä kallistua ja etujarrun käyttö oli liian vähäistä. No kyllä se mopo joka kerran kuitenkin pysähtyi.

Sitten siitä pujottelusta. Kumma kyllä vaikeinta oli itse keskikeilojen pujottelu. Alkusilmukka vastapäivään meni hyvin, mutta ensimmäinen käännös toisen keilan ohi oikealle tuotti päänvaivaa. Siinä kohtaa tahtoi kytkimen ja kaasun yhteispeli kadota ja vauhtia oli yleensä liian vähän ja pyörä rupesi kaatumaan. Eli suurimmaksi ongelmaksi osoittautui tuo kytkin-jarru-kaasu yhdistelmän käyttö. Mutta tiedän, että se on vain harjoittelusta kiinni. Kolme kertaa taisin saada homman menemään niinkuin piti, vuhuu! Harmi kun ei ole omaa pyörää, jolla harjoitella.

Torstaina jatketaan, kiitos ja kuulemiin!
    Lainaa (Jagge @ Touko. 05 2007,17:12) kirjoitti
    Erikoista jos ovat ensimmäisenä sinut laittaneet "ison" pyörän selkään ja sitten siirrytty kevariin (?) kun on todettu ettei käynytkään kuin saduissa...
    Näissä on eroja autokouluissa. Kyselin että kun tota kokemusta nyt ei juurikaan ole kuin metsässä ajamisesta, niin kandeisko kokeilla tolla kevarilla eka? Opettaja tuumasi, että sinne nyt vaan sen ison selkään, sillähän meinaat sen kortinkin ajaa. Sitten vaan mentiin ja kortti tuli.
    Se pirun kuviokellunta (ympyrät ja pujottelut) kyllä teki tiukkaa ja vaati harjoittelua.
    BMW F800S 2010 ja CBR600F 2005 (molemmat hitaita)
    ER-6f 2006
    Tänään oli sitten käsittelykokeen aika joka menikin lähes täydellisesti läpi, mutta piti sitten pompata inssiajossa.
    Yksi tasa-arvoinen risteys jäi inssin mielestä katsomatta eli otetaampa ensi viikolla uudestaan. Nyt ottaa kyllä päähän ja kovasti, ajaminen sujuu muuten hyvin ja pääsin vauhdin makuun motarilla . Eli meikäläiselläkin auttoi harjoitus harjoituksen perään käsittelykokeessa
    Harrastus on väärä jos jää rahaa vaatteisiin ja ruokaan.
    Tunti 2/6:

Noniin, toinen ajotunti takana ja tällä kertaa ei ole oikeastaan muuta kuin positiivista sanottavaa. Pari välipäivää käytin mielikuvaharjoitteluun ja auttoi kummasti. Uusina harjoitteina tuli väistö, jarrutus+väistö ja "kaarreajo". Ne nyt oli ihan helppoja enkä mokannut kertaakaan.

Pujottelussa tuli kaksi mokaa, mutta todella pieniä kummatkin, muuten meni loistavasti! Ekan ajotunnin virhe oli nopeuden säätely kaasulla, josta ei tietenkään tule mitään. Nyt koetin pitää kierrokset suht vakiona, takajarru laahaten ja kytkimellä säätelin nopeutta. Ope sano, että ei muuta kuin käsittelykokeeseen!

Tiistaina ajot jatkuu sitten uusilla kujeilla. Onnea muillekin vaan ajotunneilla tuskaileville!
    hyvä että homma alkaa sujumaan harjoittelua ja uskallusta se vaatii

ja tommi ehkä tapaamme piakkoin, kunhan saat ajot ajettu koululla

Kahvankääntäjä
    Olet peruskamaa! Hallitset pyörän ja ajotapasi on tyylikäs ja eleetön. Noudatat liikennesääntöjä ja ajat vain harvoin ylinopeutta. Pyöräsi on todennäköisesti peruspyörä.
    Lainaa kirjoitti
    ja tommi ehkä tapaamme piakkoin, kunhan saat ajot ajettu koululla
    Joo ehkä tuossa vajaan kuukauden päästä. Mistäs siut tunnistaa? Laitan ite kuvan sitten ku pyörän saan.
    no sanotaanko näin, että tavataan työnmerkeissä ennenkuin pääset laillisesti ajelemaan liikenteeseen
    Kahvankääntäjä
    Olet peruskamaa! Hallitset pyörän ja ajotapasi on tyylikäs ja eleetön. Noudatat liikennesääntöjä ja ajat vain harvoin ylinopeutta. Pyöräsi on todennäköisesti peruspyörä.
    Ärrh. Oli käsittelykoe ja ajo loppui jo käsittelykokeen väistöön kun en saanut pyörään tarpeeksi vauhtia (31 ja 35 kun piti olla 38+).

Tosi hankala mennä läpi minimitunneilla kun ei ole aikaisempaa kokemusta kaksipyöräisistä moottorivehkeistä. Oli kahden viikon tauko ajon ja käsittelykokeen välillä niin ensimmäiset pujottelut menivät kunnolla päin honkia. Kuitenkin itse koetilanteessa onnistuivat jo kohtuullisen hyvin.

Itse en itseäni oikeastaan olisi päästänyt läpi vaikka nuo olisivatkin menneet kaikki läpi.

Noh, ensi viikolla uudestaan ja saahan tässä ajella 3 ajokertaa prätkällä kun ei sitä ole turvavarusteiden kanssa varaa hankkia vuoteen..
    Lainaa (psi- @ Heinä. 30 2007,14:12) kirjoitti
    Ärrh. Oli käsittelykoe ja ajo loppui jo käsittelykokeen väistöön kun en saanut pyörään tarpeeksi vauhtia (31 ja 35 kun piti olla 38+).
    Voi surku *.

Mut oliko teillä ihan tutka mittaamassa nopeuksia? Itsellä se setä onneksi vaan silmämääräisesti arvioi onko nopeus sopiva..
  30.  
    Lainaa kirjoitti
    no sanotaanko näin, että tavataan työnmerkeissä ennenkuin pääset laillisesti ajelemaan liikenteeseen
    hmmm??

Sivu: 7 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789 ViimeinenViimeinen