Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
    Hyviä uutisia ja rahanarvoisia etuja tiedossa!

Moottoripyora.org jäsenet saavat nyt vakuutukset Fenniasta tavallista edullisemmin.

Saat 15 %:n alennuksen useimpiin vapaaehtoisiin kodin ja perheen vakuutuksiin ja erikoisetuna lisäksi ehdollisen omavastuun kotivakuutukseen.

Soita tai lähetä sähköpostia Isto Kivipellolle puh. 010 503 5536, isto.kivipelto@fennia.fi tai soita Fenniapalveluun puh. 010 503 8808 arkisin klo 8-20.

Alennusten edellytyksenä on Perheen Fenniasopimus.

Voit tehdä Perheen Fenniasopimuksen, kun sinulla on Fenniassa:
    -Fenniaturvan kotivakuutus sekä liikennevakuutus ja Fenniakasko
    -jokin Fenniaturvan vakuutus, liikenne- ja autovakuutus ja olet alle 30-vuotias

isto.kivipelto@fennia.fi

antti.kemppainen@smoto.fi - Suomen motoristit Ry - www.smoto.fi - Modified Motorcycle Association of Finland - www.mmaf.info
    Miten on tällä hetkellä (monia askarruttava kysymys, arvelisin)...
    Korvaako Fennia radalla tapahtuvassa ajoharjoittelutilanteessa sattuneen vahingon?
    Viime kesänä vaihdoin tästä syystä oman mopon vakuutukset pois ko. lafkasta, kun ei korvannut.

edit. ajan rekkaa työkseni, enkä ole osakkaana missään vakuutusyhtiössä.

"Tässä taas puhutaan asiantuntemuksella, jonka tuo tullessaan vain täydellinen tietämättömyys.."

"We ride together, we die together, Bad Girls For Life!"
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * -TMB "Martin Lawrence"-
    Yamaha YZF-R1, vm.-06
    Juttelin aiheesta tutun fennian vakuutusedustajan kanssa ja hän sanoi, että tapaukset käsitellään tapauskohtaisesti. Eli hänen mukaan mitään selkeätä linjaa ei ole.
    Lainaa (ZillaR1 @ Huhti. 13 2007,19:20) kirjoitti
    Miten on tällä hetkellä (monia askarruttava kysymys, arvelisin)...
    Korvaako Fennia radalla tapahtuvassa ajoharjoittelutilanteessa sattuneen vahingon?
    Viime kesänä vaihdoin tästä syystä oman mopon vakuutukset pois ko. lafkasta, kun ei korvannut.

edit. ajan rekkaa työkseni, enkä ole osakkaana missään vakuutusyhtiössä. *
    Käsittääkseni Fennia korvaa ennakoivan ajon koulutuksen, muttei sinänsä rataharjoittelua... Joku korjatkoon jos olen väärässä
    HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
    Lainaa (wolvie @ Huhti. 13 2007,21:26) kirjoitti
    Juttelin aiheesta tutun fennian vakuutusedustajan kanssa ja hän sanoi, että tapaukset käsitellään tapauskohtaisesti. Eli hänen mukaan mitään selkeätä linjaa ei ole.
    Mulle tää täti selitti, et se on ihan vakiokäytäntö.
    "Tässä taas puhutaan asiantuntemuksella, jonka tuo tullessaan vain täydellinen tietämättömyys.."

"We ride together, we die together, Bad Girls For Life!"
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * -TMB "Martin Lawrence"-
    Yamaha YZF-R1, vm.-06
    Lainaa (TeeVee @ Huhti. 13 2007,19:27) kirjoitti
    Käsittääkseni Fennia korvaa ennakoivan ajon koulutuksen, muttei sinänsä rataharjoittelua... Joku korjatkoon jos olen väärässä
    Vai korvaako silloin kun on EAK kouluttaja mukana `tapahtumassa´
    Honda VTR 1000 f

All for one

Tom *& Jerry team
    Lainaa (Timberline @ Huhti. 13 2007,19:56) kirjoitti
    Lainaa (TeeVee @ Huhti. 13 2007,19:27) kirjoitti
    Vai korvaako silloin kun on EAK kouluttaja mukana `tapahtumassa´
    Minä en ottaisi vakuutusta sellaisesta firmasta, joka selittää jotain sekavaa, eikä anna selkeitä vastauksia!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    vai 15% alennusta...
    OK.. heti kun kaikkien vakuutusyhtiöiden vakuutusehdot ovat samansisältöiset ja "OVH" hinnat vakuutuksille esillä..
    tuo vakuutusvertailu hintojen perusteella on aivan koska sisällöt ovat niin erilaiset ja niin samanlaiset....

Vaikka luvattais 99% alennusta niin silti... ikäväkyllä se nyt vaan on pakko joku vakuutus olla rahoitusyhtiön :lla

Muuten ei o mitn.. eikä oteta.

Kiitos tarjoushinnasta kummiskin
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
    Minä olen jo valmiiksi fennian asiakas, joten laitoin yhteyshenkilölleni kyselyn tuosta alennuksesta. Kyllä minulle kelpaa 15% lisäalennus.

Eli kiitoksia teille jotka olette olleet tätä alea junailemassa!
    Lainaa (wolvie @ Huhti. 14 2007,09:17) kirjoitti
    Minä olen jo valmiiksi fennian asiakas, joten laitoin yhteyshenkilölleni kyselyn tuosta alennuksesta. Kyllä minulle kelpaa 15% lisäalennus.

Aivan... hienoa että joku näkee vaivaa ja yrittää saada jotain etuja ORGin jäsenille .
    Jos sattuu olemaan halvempi ja parempi vakuutus jo niin ok. Ei se minulle ainakaan ole vaiva kysäistä hintaa ja hieman tutkia säädöksiä.
    Honda VTR 1000 f

All for one

Tom *& Jerry team
    Lainaa (ZillaR1 @ Huhti. 13 2007,19:41) kirjoitti
    tapaukset käsitellään tapauskohtaisesti.
    Just joo. Ton takia jäi itelläki ko. lafkaan viemättä mopovakuutukset.
    Good to the bone
    ...
    Niin, eli pelkistä kotivakuutuksista -15%? Jos kotivakuutus on 50e vuodessa niin säästö olisi 7.5 euroa.

Muuten makselenkin fenniaan, pyörän vakuutukset ~90e/kk ja auton vakuutus 100e/kk.. Pitäisi kilpailuttaa, mutta olen saanut fenniasta sen verran hyvää palvelua että jo sen takia tuen sitä. Ja olen myös ottanut vakuutuksiin korvauksia että en ole pelkästään sinneppäin rahaa suoltanut

Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
    Fennia oli kallein mun vakuutusvertailussa. sais olla alennusta n. 80% niin voitas alkaa keskustelee...
    Lainaa (adez @ Huhti. 14 2007,19:08) kirjoitti
    Fennia oli kallein mun vakuutusvertailussa. sais olla alennusta n. 80% niin voitas alkaa keskustelee...
    Hih... mulla Fennia taas oli selkeästi halvin vaihtoehto (liikenne+kasko). Noin satasen halvempi kuin seuraavaksi halvin... Tämä siis 20+70 bonuksilla, kyseessä ekan oman pyörän vakuutus, siksi liikennebonuksia ei ole enempää.
    FZ6S ABS --> Nishiki 422 ;)
    Saisivat laittaa nettilaskurin. Kilpailijoilla on jo moiset.... Soittelemaan en rupea...
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Lainaa (wolvie @ Huhti. 14 2007,09:17) kirjoitti

Vastauskin tuli jo pari päivää sitten.
    Eli nyt on 15% lisäale muiden kaveriksi.

Eli kiitoksia vielä uudelleen alennust junailemassa olleille.
  17.  
    Jassoo kaikki vakuutukset fenniassa tällähetkellä, mutta kosahti ale % tuohon "ikä rasismiin max 30v". Yleensä +30 ei ole ollut enään niin riski vakuuttajalle.

Pölhölään siirtyy vakuutukset nuo, kun hinta huomattavasti parempi.

Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..