Alkaa pikkuhiljaa ensimmäinen 1000km huolto lähestyä tossa omassa vekottimessa ja olisin vailla kokemuksia/palautteita pk-seudun valtuutetuista Suzuki-huolloista.
Suzukin sivuilta katsottuna ainakin mestoja pitäisi olla enemmän kuin tarpeeksi pk-seudulla.
ESPOO:
Frank Nyman Oy
MR-Power huolto
RM Heino Oy
HELSINKI:
HD-Center Oy
MP-huolto Hanski Jokinen
JV Motorsport Oy
Pyörä ja Mopo
VANTAA:
Örthen Ky
JL Bike
K7 750 kisseri
lisäisin listaan
Gustafsson racing Karkkila, onko kellään tietoa ks yrityksestä.
Ei ihan pääkaupungissa, mut kuulemma kohtuu edullinen ja mukavien mutkateiden päässä. Aamulla sinne ja hortoilee jonkin aikaa karkkilassa ja kurvittelee kotio.
Huru Ukko Huristaa, Fazerin sinisellä
Eikös noista luettelemistasi yksi ole ollut jatkuva testivoittaja?(Sassu @ Maalis. 28 2007,23:02) kirjoitti
Jäänyt vain sen takia mieleen, kun näistä jaappanilaisista merkeistä ei huolla Yamahaa...
![]()
Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
- - - - - - - - - - -
"Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
- - - - - - - - - - -
Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
Mä valkkaisin halvimman, koska tohon tonnin huoltoon ei käytännössä kuulu mitään muuta kuin öljyn ja filsun vaihto. Samalla katsotaan ettei mikään paikka ole rempallaan jne.. Jos meinaat pyörää samalla jotenkin viritellä, esim vaihtaa putkiston + penkittää ja säätää, niin sitten esim MR-Power on kyllä hyvä paikka.
Frankilla olen huollattanut eikä ole koskaan ollut työn laadussa valittamista. Ei ole mitenkään halpa, mutta onpahan pyöräkin ollut aina huollettu ihan oikeasti kun se on siellä käynyt. Mm. vaijerit on säädetty aina huollon yhteydessä kohdilleen.
Myös kiireellisistä keikoista pitää antaa pisteet, aina on homma hoitunut alle viikossa sesonkiaikaankin vaikka olisi pitänyt tilailla osiakin.
Mutta kuten Johu totesi niin tonnin huolto kannattaa tehdä siellä missä se on halvin koska siinä ei tehdä juurikaan muuta kuin vaihdetaan öljyt.
Ja halvin oli ?(Johu @ Maalis. 29 2007,07:36) kirjoitti
Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.
BMW F900R K23
BMW K1300S K15
BMW Nine T Pure K17
BMW K1300S K14
Suzuki GSX-R 1000 K9
Honda CB 1000R K8
Suzuki GSR 600 K6
Niin, näin taitaa valitettavasti IRL olla.(Wasserschwein @ Maalis. 29 2007,08:27) kirjoitti
Teknarihan noita 1000 km huoltoja testasi joku aika sitten, aika surullista luettavaa oli.
Prätkä kun tulee palasina pahvilaatikossa tehtaalta, niin tonnin huollossa pitäisi monta asiaa tarkistaa, jotta seuraavat 9 - 11 tkm olisivat turvallisia.
![]()
- - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - -
Suikan tapauksessa riittää, että pyörä pysyy kasassa seuraavat 5 tkm, huoltoväli kun on vain 6 tkm.(Koris @ Maalis. 29 2007,08:34) kirjoitti
Ihan tosi?(Wasserschwein @ Maalis. 29 2007,08:39) kirjoitti
Pitäisköhän peruuttaa tuo GSX-R750 -tilaus?
*ja sit mä heräsin*
![]()
- - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - -
En taida jaksaa ruveta soittelemaan noita paikkoja läpi.. Ihan pitää nyt itse vaivautua.(Sytky @ Maalis. 29 2007,08:33) kirjoitti
Ei noi nyt niin kauheen palasina tule sieltä tehtaalta. Ketjun aloittajan sigusta päätellen hänen fillarista ollut tehtaan jäljiltä kiinnittämättä kytkin- ja jarrukahva, pleksi sekä akku ollut hapottamatta. Eli jos se sen tonnin on toiminut, eli luovutushuollossa katsottu että kaikki palikat paikallaan, eikä mitään kolise/heilu, niin aika helpolla nuo liikkeet tonnin huolloista pääsevät.(Koris @ Maalis. 29 2007,08:34) kirjoitti
JL-BIKE mun mielestä toimi hyvin. Tuntiveloitushinnat normaalit, palvelu mainiota, osaavat huoltajat.![]()
650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
mä oon kanssa käyttänyt frankkia.(Wasserschwein @ Maalis. 29 2007,08:27) kirjoitti
Ainut miinus, joka ilmeisesti on jokapaikassa, on jono. Eli aikaa ei tahdo saada.
Mutta se on kyllä sanottava että palvelu on ollut todella hyvää ja työn laadussa ei ole ollut valittamista!
Käytän siis jatkossakin frankilla.
JL-Bike,MR-power tai JV-motorsport
Näitä voi suositella hyvällä omatunnolla
God hates us all
By SLAYER
Suzuki Bandit 01 600n/Lunastettu 2002 autoilijan virheen takia
Suzuki Bandit 02 600s/Myyty 2003
Suzuki Bandit 03 1200s/Lunastettu 2008 autoilijan virheen takia.
Suzuki Bandit 06 1200 Fighteri
Suosittelen jv-motorsportia. En käytä itse enää muualla (en itseasiassa ole käyttänytkään).
Perusteluja hieman kaipaisi(pjvaanan @ Huhti. 12 2007,17:09) kirjoitti
![]()
Victory Hammer S 2011, Honda GL1000 GoldWing -76, GSXR-600 -98 (kilvetön)
Tänään varasin ajan JL Bikeen. Eipä siellä ainakaan hirveetä jonontynkää ollut, kun sain ens keskiviikolle huollon.
K7 750 kisseri
Oman äänen annan JV:lle. En itsekkään enään muualla käytä. En usko että on halvin, mutta pyörä on hyvissä käsissä.
Ehdottomasti JV-motorsport..hyvä palvelu ja hommat hoituuEi ehkä halvin, mutta hyvästä joutuu maksamaan..
Suzuki GSF600s Bandit
tulee vaikeutumaan tuo huollon valinta, kun lehmuskoski lähti jv-motorsportilta ja laittoi oman putiikin pystyyn. http://www.metura-motors.fi/
luulen että oman valintani tulee määrittelemään noiden kahden huoltoliikkeen varauskirjan tilanne, eli sinne kumpaan paremmin pääsee.
Tällähetkellä samalla kannalla, toivottavasti laatu pysyykin hyvänä eikä hinnat ihan pilviin nouse.(Mezza @ Huhti. 12 2007,23:34) kirjoitti
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Jos olet Kroisos älä mieti mihin viet, mutta jos olet tavallinen kuolevainen ja haluat rahallesi vastinetta, ainoa oikea paikka on Frank Nyman.![]()
Tiistaina 24.4. laite tonnin huoltoon MR-Poweriin kaverin suosituksella.
BMW F900R K23
BMW K1300S K15
BMW Nine T Pure K17
BMW K1300S K14
Suzuki GSX-R 1000 K9
Honda CB 1000R K8
Suzuki GSR 600 K6
Pyörä on huollettu. Tehdystä huollosta tuli kuittaus sähköpostiin ja puhelimen vastaajaan.(Sytky @ Huhti. 18 2007,07:55) kirjoitti
Työn jäljestä näkyi, että kaverit arvostavat omaan työtään. Työt oli tehty mistään kohteesta luistamatta.
Lisäksi kokoonpanossa asennettu "väärä" jarrusylinterin pultti oli vaihdettu juuri siihen tarkoitettuun pulttiin.
Pyörä luovutettiin chekki-listan kanssa ja vieläpä pestynä.
Ei tarvitse miettiä minne seuraavan kerran vien pyörän huoltoon *
http://www.kolumbus.fi/mr-power/
BMW F900R K23
BMW K1300S K15
BMW Nine T Pure K17
BMW K1300S K14
Suzuki GSX-R 1000 K9
Honda CB 1000R K8
Suzuki GSR 600 K6