Tulokset 1:stä 24:een 24:sta
    Alkaa pikkuhiljaa ensimmäinen 1000km huolto lähestyä tossa omassa vekottimessa ja olisin vailla kokemuksia/palautteita pk-seudun valtuutetuista Suzuki-huolloista.
    Suzukin sivuilta katsottuna ainakin mestoja pitäisi olla enemmän kuin tarpeeksi pk-seudulla.

ESPOO:
    Frank Nyman Oy
    MR-Power huolto
    RM Heino Oy

HELSINKI:
    HD-Center Oy
    MP-huolto Hanski Jokinen
    JV Motorsport Oy
    Pyörä ja Mopo

VANTAA:
    Örthen Ky
    JL Bike
    K7 750 kisseri
    lisäisin listaan
    Gustafsson racing Karkkila, onko kellään tietoa ks yrityksestä.
    Ei ihan pääkaupungissa, mut kuulemma kohtuu edullinen ja mukavien mutkateiden päässä. Aamulla sinne ja hortoilee jonkin aikaa karkkilassa ja kurvittelee kotio.
    Huru Ukko Huristaa, Fazerin sinisellä
    Lainaa (Sassu @ Maalis. 28 2007,23:02) kirjoitti
    ... pk-seudun valtuutetuista Suzuki-huolloista.
    Eikös noista luettelemistasi yksi ole ollut jatkuva testivoittaja?

Jäänyt vain sen takia mieleen, kun näistä jaappanilaisista merkeistä ei huolla Yamahaa...
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
    Mä valkkaisin halvimman, koska tohon tonnin huoltoon ei käytännössä kuulu mitään muuta kuin öljyn ja filsun vaihto. Samalla katsotaan ettei mikään paikka ole rempallaan jne.. Jos meinaat pyörää samalla jotenkin viritellä, esim vaihtaa putkiston + penkittää ja säätää, niin sitten esim MR-Power on kyllä hyvä paikka.
    Frankilla olen huollattanut eikä ole koskaan ollut työn laadussa valittamista. Ei ole mitenkään halpa, mutta onpahan pyöräkin ollut aina huollettu ihan oikeasti kun se on siellä käynyt. Mm. vaijerit on säädetty aina huollon yhteydessä kohdilleen.

Myös kiireellisistä keikoista pitää antaa pisteet, aina on homma hoitunut alle viikossa sesonkiaikaankin vaikka olisi pitänyt tilailla osiakin.

Mutta kuten Johu totesi niin tonnin huolto kannattaa tehdä siellä missä se on halvin koska siinä ei tehdä juurikaan muuta kuin vaihdetaan öljyt.

Lainaa (Johu @ Maalis. 29 2007,07:36) kirjoitti
    Mä valkkaisin halvimman, koska tohon tonnin huoltoon ei käytännössä kuulu mitään muuta kuin öljyn ja filsun vaihto. Samalla katsotaan ettei mikään paikka ole rempallaan jne.. Jos meinaat pyörää samalla jotenkin viritellä, esim vaihtaa putkiston + penkittää ja säätää, niin sitten esim MR-Power on kyllä hyvä paikka.
    Ja halvin oli ?
    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

BMW F900R K23
    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
    Lainaa (Wasserschwein @ Maalis. 29 2007,08:27) kirjoitti
    ... tonnin huolto kannattaa tehdä siellä missä se on halvin koska siinä ei tehdä juurikaan muuta kuin vaihdetaan öljyt.
    Niin, näin taitaa valitettavasti IRL olla.

Teknarihan noita 1000 km huoltoja testasi joku aika sitten, aika surullista luettavaa oli.

Prätkä kun tulee palasina pahvilaatikossa tehtaalta, niin tonnin huollossa pitäisi monta asiaa tarkistaa, jotta seuraavat 9 - 11 tkm olisivat turvallisia.
    - - - - - - - - - - -
    - - - - - - - - - - -
    Lainaa (Koris @ Maalis. 29 2007,08:34) kirjoitti
    Prätkä kun tulee palasina pahvilaatikossa tehtaalta, niin tonnin huollossa pitäisi monta asiaa tarkistaa, jotta seuraavat 9 - 11 tkm olisivat turvallisia.
    Suikan tapauksessa riittää, että pyörä pysyy kasassa seuraavat 5 tkm, huoltoväli kun on vain 6 tkm.

Lainaa (Wasserschwein @ Maalis. 29 2007,08:39) kirjoitti
    Suikan tapauksessa riittää, että pyörä pysyy kasassa seuraavat 6 tkm, huoltoväli kun on 6 tkm.
    Ihan tosi?

Pitäisköhän peruuttaa tuo GSX-R750 -tilaus?

*ja sit mä heräsin*
    - - - - - - - - - - -
    - - - - - - - - - - -
    Lainaa (Sytky @ Maalis. 29 2007,08:33) kirjoitti
    Lainaa (Johu @ Maalis. 29 2007,07:36) kirjoitti
    Ja halvin oli ?
    En taida jaksaa ruveta soittelemaan noita paikkoja läpi.. Ihan pitää nyt itse vaivautua.
    Ei noi nyt niin kauheen palasina tule sieltä tehtaalta. Ketjun aloittajan sigusta päätellen hänen fillarista ollut tehtaan jäljiltä kiinnittämättä kytkin- ja jarrukahva, pleksi sekä akku ollut hapottamatta. Eli jos se sen tonnin on toiminut, eli luovutushuollossa katsottu että kaikki palikat paikallaan, eikä mitään kolise/heilu, niin aika helpolla nuo liikkeet tonnin huolloista pääsevät.
    JL-BIKE mun mielestä toimi hyvin. Tuntiveloitushinnat normaalit, palvelu mainiota, osaavat huoltajat.
    650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
    Lainaa (Wasserschwein @ Maalis. 29 2007,08:27) kirjoitti
    Frankilla olen huollattanut eikä ole koskaan ollut työn laadussa valittamista. Ei ole mitenkään halpa, mutta onpahan pyöräkin ollut aina huollettu ihan oikeasti kun se on siellä käynyt. Mm. vaijerit on säädetty aina huollon yhteydessä kohdilleen.

Myös kiireellisistä keikoista pitää antaa pisteet, aina on homma hoitunut alle viikossa sesonkiaikaankin vaikka olisi pitänyt tilailla osiakin.

Mutta kuten Johu totesi niin tonnin huolto kannattaa tehdä siellä missä se on halvin koska siinä ei tehdä juurikaan muuta kuin vaihdetaan öljyt.
    mä oon kanssa käyttänyt frankkia.
    Ainut miinus, joka ilmeisesti on jokapaikassa, on jono. Eli aikaa ei tahdo saada.

Mutta se on kyllä sanottava että palvelu on ollut todella hyvää ja työn laadussa ei ole ollut valittamista!
    Käytän siis jatkossakin frankilla.
    JL-Bike,MR-power tai JV-motorsport

Näitä voi suositella hyvällä omatunnolla
    God hates us all

By SLAYER

Suzuki Bandit 01 600n/Lunastettu 2002 autoilijan virheen takia
    Suzuki Bandit 02 600s/Myyty 2003
    Suzuki Bandit 03 1200s/Lunastettu 2008 autoilijan virheen takia.
    Suzuki Bandit 06 1200 Fighteri
    Suosittelen jv-motorsportia. En käytä itse enää muualla (en itseasiassa ole käyttänytkään).
    Lainaa (pjvaanan @ Huhti. 12 2007,17:09) kirjoitti
    Suosittelen jv-motorsportia. En käytä itse enää muualla (en itseasiassa ole käyttänytkään).
    Perusteluja hieman kaipaisi
    Victory Hammer S 2011, Honda GL1000 GoldWing -76, GSXR-600 -98 (kilvetön)
    Tänään varasin ajan JL Bikeen. Eipä siellä ainakaan hirveetä jonontynkää ollut, kun sain ens keskiviikolle huollon.
    K7 750 kisseri
    Oman äänen annan JV:lle. En itsekkään enään muualla käytä. En usko että on halvin, mutta pyörä on hyvissä käsissä.
    Ehdottomasti JV-motorsport..hyvä palvelu ja hommat hoituu Ei ehkä halvin, mutta hyvästä joutuu maksamaan..
    Suzuki GSF600s Bandit
    tulee vaikeutumaan tuo huollon valinta, kun lehmuskoski lähti jv-motorsportilta ja laittoi oman putiikin pystyyn. http://www.metura-motors.fi/

luulen että oman valintani tulee määrittelemään noiden kahden huoltoliikkeen varauskirjan tilanne, eli sinne kumpaan paremmin pääsee.
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Mezza @ Huhti. 12 2007,23:34) kirjoitti
    Oman äänen annan JV:lle. En itsekkään enään muualla käytä. En usko että on halvin, mutta pyörä on hyvissä käsissä.
    Tällähetkellä samalla kannalla, toivottavasti laatu pysyykin hyvänä eikä hinnat ihan pilviin nouse.
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Jos olet Kroisos älä mieti mihin viet, mutta jos olet tavallinen kuolevainen ja haluat rahallesi vastinetta, ainoa oikea paikka on Frank Nyman.
    Tiistaina 24.4. laite tonnin huoltoon MR-Poweriin kaverin suosituksella.

BMW F900R K23
    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
  24.  
    Lainaa (Sytky @ Huhti. 18 2007,07:55) kirjoitti
    Tiistaina 24.4. laite tonnin huoltoon MR-Poweriin kaverin suosituksella.
    Pyörä on huollettu. Tehdystä huollosta tuli kuittaus sähköpostiin ja puhelimen vastaajaan.

Työn jäljestä näkyi, että kaverit arvostavat omaan työtään. Työt oli tehty mistään kohteesta luistamatta.

Lisäksi kokoonpanossa asennettu "väärä" jarrusylinterin pultti oli vaihdettu juuri siihen tarkoitettuun pulttiin.

Pyörä luovutettiin chekki-listan kanssa ja vieläpä pestynä.

Ei tarvitse miettiä minne seuraavan kerran vien pyörän huoltoon *

http://www.kolumbus.fi/mr-power/

BMW F900R K23
    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6