Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Mikä öljy panin perään (st1100) voiko laittaa moniaste öljyn vaikka SAE 80 lukee huoltiksessa, paljonko menee tilavuus?.

Selvitin itse samaa asiaa kun laitoin ST1100:n ja Hondan huoltomies sanoi että SAE 80-90 käy ihan hyvin. Valuta ensin vanhat öljyt tarkkaan pois. Tilavuus n. 1,5 desiä= pyörä tasaiselle alustalle keskituelle ja öljyä sisään niin kauan että sen yläpinta tavoittaa täyttöaukon alareunan. Varo kiristämästä täyttökorkkia likaa ettei kierteet mene rikki! Vaihda öljy kerran ajokaudessa niin hyvä tulee...
    Shell Advance Transmission 80W-90

Hypoidiöljy moottoripyörien kardaaniakseleihin ja vaihteistoihin. Shell Advance Transmission 80W-90 on erityisesti kardaaniakselivälitteisiin moottoripyöriin suunniteltu hypoidiöljy. Shell Advance Transmission 80W-90 täyttää API GL-5 -vaatimukset.

Tokimoto: 8.50e/l
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
    Lainaa (jokao @ Maalis. 29 2007,11:34) kirjoitti
    Selvitin itse samaa asiaa kun laitoin ST1100:n ja Hondan huoltomies sanoi että SAE 80-90 käy ihan hyvin. Valuta ensin vanhat öljyt tarkkaan pois. Tilavuus n. 1,5 desiä= pyörä tasaiselle alustalle keskituelle ja öljyä sisään niin kauan että sen yläpinta tavoittaa täyttöaukon alareunan. Varo kiristämästä täyttökorkkia likaa ettei kierteet mene rikki! Vaihda öljy kerran ajokaudessa niin hyvä tulee...
    Jees, ja kannattaa tehdä heti ajon jäljiltä kun perä on lämmin, liruu vanha öljy paremmin pois.
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

Moto Guzzi California EV Touring
    Lainaa (jokao @ Maalis. 29 2007,11:34) kirjoitti
    Vaihda öljy kerran ajokaudessa niin hyvä tulee...
    Eipä mokomaa hommaa tarvi tehdä joka ajokausi.
    Vaihtoväli 36tkm.
    Hyödyn kans on vähän niin ja näin....
    Liikkeestä( Honda)löytyy oikea öljy perään ja määräkin on sopiva.
    Helppoa ja yksinkertaista.
    Kandee tosiaan ajaa kunnon lenkki niin saa tuleem öljyt poies.
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  7.  
    ..itse olen vaihtanut peräöljyn ajokauden päätteksi (1,5 dl öljyä ei paljon maksa) vaikkakin peräöljy pysyy
    vedettömänä toki kauemminkin( tosin kuin bmw:ssä)...Itse olen
    lisännyt ks. 1,5 dl alemman ropun kautta....eli 1,5 dl sisään, ylä roppu kiinni ja sitten ala roppu kiinni. Eli vaihto kuten perämoottoreihin....(ei jää niitä ilmakuplia väliin)