Tulokset 1:stä 25:een 25:sta
    Onko kokemuksia moisesta liikkeestä? Hinnat ja rahtikulut näyttäisivät olevan aika kohdillaan.

www.rengas-online.com

- HMPK -
    - IBA Finland -
    http://www.jkweb.suntuubi.com
    Suzuki GSX 1400
    Jos tuolta tilaisi pirellin diablo paketin 120/60+180/55 niin on tuossa aikamoinen hintaero vs espanjol. tuolta 320e+rahti, espanja 215e+rahti.
    Hmm..linkki uusiksi..jep samaa kattelin, ei mitenkään edullista

Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
    Lainaa (nuudel @ Maalis. 08 2007,18:51) kirjoitti
    Jos tuolta tilaisi pirellin diablo paketin 120/60+180/55 niin on tuossa aikamoinen hintaero vs espanjol. tuolta 320e+rahti, espanja 215e+rahti.
    Minä ynnäilin, että Pirellin setti maksaisi rahteineen 291,90 - toki sekin enemmän kuin epsanjalaisten. Ehkä sitten eri setti, kuin se, mitä sinä katsoit. Paljonkos suunnilleen rahti tekee Espanjasta, sieltä ne kai on sitten tilattava?
    - HMPK -
    - IBA Finland -
    http://www.jkweb.suntuubi.com
    Suzuki GSX 1400
    Lainaa (JTK-GSX1400 @ Maalis. 08 2007,19:00) kirjoitti
    Lainaa (nuudel @ Maalis. 08 2007,18:51) kirjoitti
    Minä ynnäilin, että Pirellin setti maksaisi rahteineen 291,90 - toki sekin enemmän kuin epsanjalaisten. Ehkä sitten eri setti, kuin se, mitä sinä katsoit. Paljonkos suunnilleen rahti tekee Espanjasta, sieltä ne kai on sitten tilattava?
    Se on varmaa tuo minun eturengas mikä tekee enemmän hintaa, profiili ei niin yleinen. Kaverin "normaali" diablosetti maksoi 205e.

Yritä saada kavereita mukaan tilaukseen niin rahti on ilmainen yleisesti ottaen kun tilaa yli 10 rengasta. 35e taitavat sitten noin muuten veloittaa jos ei kymmeniä tilaa. Liikekohtaista tietty, kysymällä selviää tarkemmin

Mulla oli neljälle renkaalle rahti n.30e Rodamotosta ja kolmelle kumille Mynetmotosta 25e.

Mynetmotosta linkki saa eriparirenkaita helpommin, Rodamotossa on yleensä nämä yleiset setit vain halpoja. Esim. Rodamotolla oli jokunen viikko sitten 120/70+180/55 setti diabloja 191e!.

Mynetmotosta näyttäis toi 120/60+180/55 setti lähtevän n. 267e (109+133+25e) kotiovelle tuotuna..

zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
    Eiks tän rengas-onlinen hintoihin kuulu jo toi rahti ettei sitä erikseen tarvi tilittää?
    Lainaa (karkka @ Maalis. 08 2007,19:47) kirjoitti
    Eiks tän rengas-onlinen hintoihin kuulu jo toi rahti ettei sitä erikseen tarvi tilittää?
    Juurikin näin eli hintoihin on lisätty toimituskulut.

"Sisältyvätkö ALV ja rahti hintoihin?
    Hinnat sisältävät ALV:n ja rahdin Suomeen."
    Ostakaa kumit mynetmotosta, suosittelen. Nää paikalliset ei pääse lähellekkään hinnoissa. Ja toimittavat mynetmotosta kumit kotiovelle.
    Herrasmies ei juokse dösään, eikä suutele savuke suussa...
    Tilasin kotiloon tuolta firmalta renkaat. Nettikaupan päivitys heillä on hidasta, osa renkaista voi olla loppu. Palvelevat suomeksi, ja vastaavat shköposteihin hyvin. Kun löysimme minulle sopivat renkaat myyjän kanssa (ne loppu mitä ekana tilasin), niin siitä meni viikko niin renkaat oli lähi postissa odottamassa. Olivat yrittäneet tuoda niitä päivällä ihan kotiovelle.

Lisää firmasta löytyy mm. FFP:n ja Saabistien keskustelupalstoilta.
    Live fast, die young, leave a beatiful corpse...
    Autoon tilasin rinkulat tuolta, onnistui todella hyvin, vaikka en omista visaa.
    Puljulla on suomen nordeassa tili ja maksu onnistui siellä ihan normaalina laskun maksuna.
    Tilauksesta 5 vrk, niin postimies oli renkaiden kanssa oven takana.

CB 1300 -07
    Viikonloppuna laitoin tilauksen sisään ja tänään oli tullut vahvistus et maksu tullut perille. Toivottavasti tulee uudet gummit pian postiin Kieltämättä aika hyvä juttu toi et voi ostaa ilman luottokorttia.
    Tänään kävin rinkulat hakemassa postista. Ainakin itte olin tyytyväinen tähän puljuun. Hinnat voi olla hieman kalliimmat mitä muualta tilattuna, mut toi ilmainen kuljetus kyl tasoittaa hintaa ja ainaskin on luotettava toimittaja. Ny ei muutako vanteita irti pyörästä ja kiikuttamaan rengasliikkeeseen
    Itse tilasin kotiloon renkaat tuolta ja olin tyytyväinen.
    Sivulla ilmoitettuun hintaan sisältyi kuljetus kotiovelle ja verot ja kaikki.
    Suzuki GS 500 E -95-> Suzuki GSX 750 F -99-> Suzuki GSR600 -08 -> Suzuki LS650
    Mitä rengasliikkeet veloittavat kumien päälleväännöstä/tasapainoituksesta?

Missä liikkeessä homma kannattaa teettää, onko suosikkeja? (uusimaa/pääkaupunkiseutu)

Rengas-online:ssä ROADTEC Z6 120/70 ZR 17 W58 TL
    ja 170/60 ZR 17 W72 TL setti n. 230€, sama sarja Suomessa asennettuna 350€, eroa on.

EDIT: lisäsin renkaiden mallit

Väärin katsoin hinnat, onlinessä 300€, eli eipä kannata tilata, 50€ menee kumminkin päällelaittoon.
    Moi!
    Tilasin Rengas-Onlinesta renkaita....
    Tuli sähköpostiin ilmoitus että luottokortti ei kelpaa (VISA)
    Olin tod.näk. näppäillyt numerot väärin. Nyt Rengas-Onlinesta tuli pyyntö että voit lähettää luottokortti tiedot sähköpostilla tai soittaa (ja montako numeroa pankkikortista pitää lähettää 4*viimeistä?) Mutta käsittääkseni näin ei pitäisi menetellä missään tapauksessa. Mitä nyt kannattaisi tehdä?

Puhuuko ne Rengas-Onlinessa Suomea?
    Itselle tullu noi tilausvahvistukset sun muut viestit osoitteista
    info at delti.com, alina.stefan at delti.com tai auftrag.rengas-online.com at delti.com *

Mites sinulla?

Lainaa kirjoitti
    En ole varma, tuliko tilaukseni perille? Mitä voin tehdä?
    Tilauksesi saavuttua meille saat välittömästi siitä vahvistuksen sekä tilausnumeron sähköpostitse. Jos näin ei tapahdu, ole hyvä ja lähetä meille postia osoitteeseen rengas@delti.com tai soita asiakaspalvelumme numeroon 09-42 59 86 03.

Keneltä voin tiedustella tilauksestani?
    Lähetä tällaisissa tapauksissa meille postia osoitteeseen rengas@delti.com tai soita numeroon 09-42 59 86 03.

Voinko tilata muutoin kuin Internetin kautta? Mitä muita tilausmahdollisuuksia on?
    Mikäli et halua tilata Internetin kautta, voimme ottaa tilauksesi vastaan myös puhelimitse numerossa 09-42 59 86 03 tai faksitse 00 49-89 20 80 81 061. Ilmoitathan meille tarkan tuotekuvauksen, renkaiden lukumäärän sekä haluamasi maksutavan: etukäteismaksu tilisiirrolla, laskulla 300 euroon asti tai luottokortilla (ilmoitathan kortin numeron lisäksi myös voimassaolopäivämäärän).
    Eiköhän siellä suomea puhuta? Laita vaikka sähköpostia että perut tilauksesi ja teet verkkokaupan kautta uuden.
    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea

ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
    Itse tuossa kuukausi sitten tilailin samasta paikasta renkaan. Tilasin tosiaan etu ja takarenkaan. Viikko meni ja tuli postista eturengas. Tästä syystä soitinkin heti tuonne asiakaspalvelun numeroon ja kyselin, et olivatko unohtaneet takarenkaan. Puhelimessa "hieman" huonoa suomea puhunut mies kartoi, että -tulevat renkaan joskus eripaketeissa vieläpä eri päivinä.

Elikkä, ei muutaku puhelin käteen! saapahan heti vastauksia kysymyksiin
    suzuki rf 600r -96
    http://www.moottoripyora.org/kuva-al...php?pos=-18895

Olen kerran erehtynyt, silloin luulin olevani väärässä.
    Ei sitä Visa kortin numeroa mihinkään s-postiin missään nimessä, eikä sitä puhelimessakaan kannata alkaa kertomaan.

Kuten tuossa yllä kerrottiin, peruuta tilaus ja tee netin kautta uusi. On tässä vielä aikaa ajokauteen senverran, ettei kannata hätäillä (ja riskeerata kaupanpäälle).
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    Yamaha FJR 1300 -13
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT 50 -18
    Lainaa kirjoitti
    Eiköhän siellä suomea puhuta? Laita vaikka sähköpostia että perut tilauksesi ja teet verkkokaupan kautta uuden.
    Näin voit tehdä, jos et uskalla soittaa. Sähköpostilla en ehkä luottokortin numeroita lähettäisi.

Ainakin autonrenkaat lähetetään erikseen 2 ja 2 kpl. jolloin ei aina tule samaan aikaan kotiin.
    Sähköposteihin olen aina saanut suomenkielisen vastauksen, ja vielä kohtuu nopeasti.

Olen pahoillani, mutta sinulle emme saaneet mitattua nopeutta.
    Joo-o tuli soiteltua R-O:lineen puhelimeen vastasi "Hoono Soomi" tilauksen sain purettua Hienosti! ja laitoin uuden tilauksen kehiin.
    Hyvä juttu
    Olen pahoillani, mutta sinulle emme saaneet mitattua nopeutta.
    kyseisestä firmasta on tullut tilailtua paljonkin renkaita mutta nyt tuli rakennevikainen rengas eteen (pystyheittoa ja sivuttaisheittoa) mutta valituksen tekeminen onkin tehty tähän firmaan niin vaikeaksi että taitaa olla mahdoton saada rahojaan tai uutta rengasta tilalle. Soittelin asiakaspalveluun ja sieltä sain kuin saikin hieman suomea puhuvan Annan kiinni ja hän lupasi lähettää minulle sähköpostiviestin josta valitsen sopivat syyt ja haluanko rahat vai uuden renkaan. No viesti tuli ja vastasin ja vasta sitten sain linkin varsinaiselle valituskaavakkeelle.Linkki auki ja yllätys yllätys valikko tehty ainoastaan auton renkaille ja mitään tietoja ei päässyt sinne itse kirjoittamaan. Eikun soitto firmaan ja Anna olikin puhelimessa ja kun kerroin asiani, hän muistikin että heillä on vain tälläinen yhdellainen kaave ja vain autonrenkaille. Anna sanoi etsivänsä jonkun muun ja lähettävänsä sen sähköpostissa.No uusi viesti tuli ja liite auki hitommoinen kaavake punaisineen täplineen ja taas autoille ja kaikki Saksaksi ja ohjeet että tulosta ensin tämä kaavake ja täytä kaikki kohdat ja allekirjoita sen jälkeen skannaa se ja lähetä liittenä sähköpostiin ja he lähettävät sen rengasvalmistajalle ja heillä on puolivuotta aikaa katsoa onko rengas viallinen, jos on rahat takaisin tai uusi rengas mutta jos valmistaja on sitä mieltä että rengas ok sinä maksat kaikki kulut mitä rahtaamiseen kuluu.

No kaikki hyvä loppuu aikanaan ja itsekkin liikkeessä jossa rengas vaihdettiin tehtiin paljon töitä kyseisen renkaan eteen mutta heitto tuntui sarvissa aika hurjalta. No otettiin uusi liikkeen hyllystä ja alle ja kaikki ok.

Rengas oli Metzeler, Roadtec Z8 Interact Front M.
    1600 GT
  25.  
    Ihan normimeininki netistä tilatessa, kun renkaat tulee asiakkaalle suoraan ulkomailta lähes aina, oli se liike kuinka "suomalainen" vaan. Suomen maahantuojakaan ei yleensä ota vastuuta , joskin olen kuullut poikkeuksenkin. Rahaa tiskiin ja ohjehinnalla uusi rengas marmoritiskiltä on hermoja säästävintä ja nopeinta.

Näin kävi oman Dunlopin kanssa. Eturenkaassa patti ja jo oli hienoa päästellä varsinkin radalla mutkaan jarruttaessa.

Siltikin, jo yksi nettitilaus säästi tuonkin viallisen renkaan korvauksen omaan piikkiin.