Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Onnistuuko yleensäkään tilaaminen ulkomailta ilman luottokorttia?

Olisi mielessä muutamia varusteita pannariin mutta eipä niitä mitä olen haluamassa täällä kotisuomessa ole myytävänä ja en mielelläni antaisi luottokorttinumeroa eteenpäin, sen verran epäileväinen olen kun takavuosinahan oli kortin väärinkäytöstä juttua enemmänkin kuin tarpeeksi.
    shadow ja pannari vaihdettu henkilöautoihin ja matkailuauto on nyt niiden korvike.
    No kumman teet mieluummin, maksat luottokortilla jolloin voit tehdä esim. toimittamattomasta tavarasta valituksen luottokunnalle joka näppärästi ja kätevästi asian hoitaa vai maksat vaikkapa koko summan tililtäsi ennakkoon ja toivot että tavara tulee... ja jos ei tule niin alat hoitaa asiaa poliisin kautta? Itse olen maksanut luottokortilla lähes kaiken ulkomailta tilatun (paitsi renkaat Espanjasta EU-tilisiirtona) eikä koskaan mitään ongelmaa ollut. Turhaa hysteriaa nuo pelottelut luottokorttimaksun turvattomuudesta sanon minä.
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
    Lainaa (jarim @ Helmi. 10 2007,20:32) kirjoitti
    No kumman teet mieluummin, maksat luottokortilla jolloin voit tehdä esim. toimittamattomasta tavarasta valituksen luottokunnalle joka näppärästi ja kätevästi asian hoitaa vai maksat vaikkapa koko summan tililtäsi ennakkoon ja toivot että tavara tulee... ja jos ei tule niin alat hoitaa asiaa poliisin kautta? Itse olen maksanut luottokortilla lähes kaiken ulkomailta tilatun (paitsi renkaat Espanjasta EU-tilisiirtona) eikä koskaan mitään ongelmaa ollut. Turhaa hysteriaa nuo pelottelut luottokorttimaksun turvattomuudesta sanon minä.
    Tuostahan tuli just kko:n (vai kho:n) ennakkopäätös, että luottokorttifirma on vastuussa, jos tavara ei tule. Etsikää joku tuo, minä en jaksa ...
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

Moto Guzzi California EV Touring
    Joo ei mitään ongelmia. Ei suoraan kortilla, eika Paypal:illa
    Vielä kun tilaa alkukuusta, niin saa mukavasti maksuaikaakin
    Veturi
    Ihan kätevästi tuli viime kesänä saksasta pakoputki käteisellä rahalla, jonka siirsin nuurdean kautta. Rahan siirtoon menee kuulemma viikon verran, ennen kuin näkyy vastaanottajan tilillä.
    Täytyy myöntää, että vähän jännitti tuleeko romut vai nou. Kai luottokortti on kuitenkin turvallisempi. Mutta, sitä luottokortin numeroahan voidaan käyttää myös väärin, eli molempi parempi.
    Hommaa paypal tili, ni ei tarvii laittaa kortin numeroa eteenpäin kellekkään muulle ku pay pallille. Se on maailman isoin ja luotettava rahanvälitysvirma jota tukee melkein kaikki liikkeet joita netistä löytyy. Suosittelen, nopeeta ja vaivatonta.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
    Ompa tuo luottokorttikin kerran crakätty. Olivat varmaan jostakin nettimaksusta kaapanneet tiedot. Muutamia hämäriä ostoksia Venäjällä oli tehty, mutta ilmoitin asiasta. Uusi kortti tuli, en joutunut maksamaan mitään. Eli ei sekään niin vaarallista ole, jos kortin tiedot menee vääriin käsiin.

Itse eipäilen, että microsoftin palvelua maksaessani saivat tiedot. Paljon muita maksuja ei tuolloin ollut moneen kuukauteen..
  8.  
    Kyllä se ilman luottokorttiakin onnistuu ainakin EU-alueella ihan hienosti. EU-maksulla on tullut tilattua ja maksettua vaikka mitä (mm. parranajokone, MD-soitin, DVD- ja CD-levyjä, tietokoneen osia). Kannattaa tietysti vähän ensin tutkia ko. putiikkia ja sen ehtoja, mutta vähänkään tunnetumpiin yrityksiin voi yleisesti ottaen luottaa aika hyvin (ainakin oman kokemuksen mukaan) ja nahkapöksylästä (Saksa) tilaaminen on onnistunut ainakin toistaiseki joka kerta ja asiakaspalvelukin on ollut hyvää (esim. sähköposteihin tulee vastaus hyvin nopeasti).

EU-alueen ulkopuolella taas suosittelen varauksetta luottokortin käyttöä. Jos homma menee pieleen ja tulee vaikkapa väärää tavaraa tai olet muuten tyytymätön, niin ainakin VISA:lla maksetun tuotteen voi aina palauttaa 10 päivän kuluessa ostoksesta. Tietysti näissä pätee nämä perusjutut, kuten se että vaatteita ei saa käyttää jos ne aikoo palauttaa jne.
    Z1000 -07 Pearl Wildfire Orange