Tuli tämmöinen aihe mieleen kun itselläni tullut vastaan muutaman kerran. Eli onkos kuinka monella käynyt sitä että joku mulkero on törttöillyt parkissa ollutta pyörääsi (kotiloa) ja poistunut paikalta tai ajanut/aiheuttanut kolarin ja kaasuttanut äkkiä pois.
Olen jo aikaisemminkin täällä jo aiheesta höpissyt kun itse olin todistamassa mp-kolaria kehä III:lla, jossa pyörailijä kuoli ja poliisi edellen etsii yhtä paikalla ollutta joka ei ole ilmoittautunut. Liekö kaveri ajanut yli eikä ole uskaltanut tulla puheille syytteiden pelossa.
Ja kotilolla kerran joku molopää oli vetässyt parkkiksella kivat lomot auton kylkeen, eikä tietenkään ole jäänyt paikalle ihmettelemään tai jättänyt mitään yhteystietoja. Omaan piikkiinhän tuo korjailu sitten meni. V*tuttaa!![]()
Ja ainoa vakuutus joka tuon korvaisi on kasko. Mutta kun ovatten laittaneet siihen sellaisen pykälän että se tosiaan maksetaan sun kaskosta (=menetät bonarit) kunnes se tekijä saadaan kiinni ja korvaukset rullattua hänen liikennevakuutukseensa(Larebo @ Elo. 07 2006,09:47) kirjoitti
Nimim. Itsekin yhden oman takaoven kaskostaan maksaneena![]()
Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
Tuo parkkiksilla kolhiminen on lisääntynyt aivan sikana. Jos päsee
yhtään valitsemaan mihin parkkeeraa, niin kannattaa kävellä ne
muutamat lisämetrit ihan vapaaehtoisesti, jos vain voi säilyä
kolhituksitulemisen mielipahalta jättämällä ajokki vaikka ihan
vapaaehtoisesti hieman kauemmas. Mitään lappusia on aivan turha
odottaa yhdeltäkään kolhijalta vapaaehtoisesti ellei todistajia ole
näkemässä.
Olin lastensairaalan edessä ja mun autoa kolhittiin (ähläm). Joku
röökillä ollut nainen näki ja jätti lapun. Sitten se kolhija melkein
polvillaan aneli, etten nostaisi poliisijuttua siitä. Enkä olisi
nostanutkaan, mutta kun pakeni niin sen verran kuohahti, että tein
ilmoituksen ja se veijari sai rapsut pakenemisestakin.
<span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro...........</span>
-"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
-"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
Markettien parkkipaikalla äidit päästävät omat poopelinsa heti auton pysähdyttyä avaamaan ovet selälleen. Silloin niitä kolhimisia tulee.
Olen muutamalle sanonutkin kun on kolahtanut, että olis pikkasen varovaisempi (en ehkä näin nätisti).
-Sergei-
- Sergei-
"Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
Näistähän oli kova ja kiivas väittely joskus yli vuosi sitten kun jonkun pyörää oli naarmuttanut ehkä naapurin kissa... Kissalle vaadittiin suureen ääneen tappotuomiota mutta kukaan näistä "kissan tappajista" ei ollut valmis tappamaan lapsia vastaavien naarmujen/kolhujen aiheuttamisista...
Ihmiset on melkoisia vellip*rseitä juuri noissa tilanteissa ja melko harva jättää yhteystietonsa vaikka varmasti huomaa tilanteen. Mulla ei tuossa Alfassa ole mitään listoja kyljissä ja muutenkin kylkiprofiili on aika pyöreä = äärettömän herkkä kolhuille. Pyrin aina jättämään auton mahdollisimman kauas esim. kaupan sisään käynnistä ja auton keskelle parkkiruutua mutta silti on molemmat kyljet täynnä vastustajien ovien jälkiä. *
Life sucks and then you die...
Kuolema kuittaa univelat...
Hyvä jippo ...(Teme FZS600 @ Elo. 07 2006,12:11) kirjoitti
Mielenkiintoista on sekin, kun katsoo parkkipaikkojen betonitolppia
kuinka monenkirjavassa automaalissa niiden kyljet ovat. Aika moni
raapii autojaan noihin. Luulisi ettei se kannata, mutta hirmu yleistä
se vain on.
![]()
<span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro...........</span>
-"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
-"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
Jos autoa kolhitaan jossakin kauppakeskuksen parkissa niin kannattaa muistaa, että siellä on kameravalvonta.
Yhden työkaverin autoa kolhittiin taannoin kauppakeskuksen parkkipaikalla ja yllättäen syyllinen oli poistunut paikalta. Vartijat eivät tietenkään suostuneet näyttämään valvontakameran kuvia yksityiselle henkilölle, mutta laittoivat tapahtuma-ajan kuvamateriaalin talteen poliisia varten.
Rikosilmoituksen tekemisen jälkeen poliisit tutkivat sitten videot. Niiltä ei näkynyt itse osumaa, mutta niissä näkyi selvästi miten syyllisen osapuolen auto tuli sinne ihan ehjänä ja lähti kulma kurtussa ja sen perusteella tämäkin kusipää saatiin tuomiolle.
Itseni kohdalle sattui vappuna tuollainen, onnettomuudenaiheuttajan horisonttiin häipymistilanne Hietalahdenkadulla. Kotilo -Buimuri tuli kolmion takaa tahallaan eteen. Aluksi, huomattuaan minut, oli päästävinään mut ensin, mutta kiihdytikin yhtäkkiä eteeni. En uskaltanut väistää rinnakkaiselle kaistalle kun en ollut varma oisko siellä ollut tilaa, joten etunen (helpohkosti) lukkoon ja keula alta. Vauhtia abt. 40 -50.
Kotilo kiihdytti renkaat vinkuen paikalta ja ite jäin keräilemään rojuja tieltä, notta arvoisat toiset kotiloitsijat pääsisivät etenemän. Nimittäin; ketään kanssakulkijaa ei kiinnostanut miten minun kävi, pääasia vaan, ett ihanite pääsivät jatkamaan matkaa...
Eräs jalankulkija näki tilanteen, muttei hänkään saanut Buimurin rekkaria ylös. Elikkäs, se siitä/tästä case:sta.
** Hengitä vapaasti **
Parkkipaikalle pitää pysäköidä auto siihen merkintöjen risteyskohtaan, noin 17 asteen kulmaan jommasta kummasta viivasta... Sekä lähettää emäntä kauppaan ja jää itte vartioimaan pitkä ruuvimeisseli kourassa mulkoillen lähelle saapuvien autojen ikkunoihin psykoosissa olevan näköisenä. Auttaa myös hiukan jos on kuivunutta verta ruuvimeisselin terässä n. 25 cm pituuvelta.![]()
Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
On sattunut meikäläisellekin, joku venäläinen akka oli kolhinu parkkitalossa mun kotiloa ja kun oli huomannu tapahtuneen siirtänyt autonsa kauas toiseen ruutuun (etten löytäisi). Onneks omassa autossaan lähistöllä odotellut mieshenkilö oli huomannut tapahtuneen, ottanu rekkarin ylös ja menny parkkitalon hoitajalle kertomaan tapahtuneesta - olivat soittaneet posliinit paikalle, jotka kuvas molemmat autot ja tietty tein asiasta rikosilmoituksen kun todistajakin oli.
Kaiken huippu oli kun akka kehtaa soittaa mulle hoono soomi ja selittää ettei muka huomannut... Uskottavaa joo kun ulkopuolinen osasi mulle henkkoht kertoa että kävi oikein vahingot tarkastamassa ja lähti paikalta kovasti luimistellen ja varmisteli ettei vaan kukaan nähnyt.
Lopputulos: akan vakuutuksista meni onneks, ja sai peräti VAROITUKSEN posliineilta. Vitun hianoo joo. Jos ei vastaavasta koskaan edes sakkoja anneta niin ei se paikalta pakeneminen koskaan lopu. Vähänkö vitutti mut onneks kuulin ees sen että sen saakelin venakon auto kärsi tapahtuneesta pahemmat vauriot kun oma rakas kotilo *.
B.I.T.C.H. - Babe In Total Control of Herself