Niin, tuli hommattua kypärä halvemmasta päästä ja nyt kiinnostaisi josko jollakin olisi käyttökokemuksia ko. potasta?
Asiallisen tuntunen se on ainakin näin kätösessä hypistellen ja olkkarissa päässä pitäen *
Itse asiassa meillä on näitä kaks, eli kesällä tulossa joko tuplavi**tus tai tuplahyvämieli.
Edit. typoja...
ostin viime viikolla airtech 2:sen! telkkaria kattoessa ainaki on hyvä päässä juumeinasin hakureissulla pistää potan päähän ja pään ulos autonikkunasta vauhdis mut ei kehannu
![]()
*vituiks män* !prkl!
-> -03 Bandit 600s <-
Airtech 2 hankittuna kanssa, mutta vasta sohvakäyttöön päässyt. Toivottavasti se nyt toimii tositoimissakin.
MC Mankkaan Peruuttajat
Minä en itseasiassa edes tiedä onko mulla airtech 1 vai 2...? Liekö kauheesti väliä...?
Edelleen, en tiedä kumpi mulla nyt on 1 vai 2...(Suzuki GSX-F 600 @ Helmi. 25 2006,19:52) kirjoitti
Mutta
Musta 199,-
Värillinen 218,-
Ja tingittynä hinnat olivat 180,- ja 190,- ja musta oli tuusmotorista ja toinen oli bikeworldista vantaalta.
Molemmat ostettu muutaman viikon sisään.
sama potta eri kuvioilla 1ja2. duelin kuvastosta selviää. * * * * **jotain sisustaa uudistettu.
*vituiks män* !prkl!
-> -03 Bandit 600s <-
Ite hommasin airtech 1:n viime syksynä, harmikseni vaan tuli otettua L koko ja sehän kun on vähän iso...No ajo kokemuksista sen verran, että ääntä se pitää jonnin verran mutta tulpilla oon ajellu pitemmät matkat, ihan hyvä peruskypärä ja hyvä päässä lasien kanssa ja ilman. Pleksi kyllä huurtuu kosteammalla säällä jos visiirin sulkee mutta ei sentään ihan umpeen. Ite maksoin 120€ ylivuotisesta, joten siihen nähden hyvä sijoitus. Kannattaa sen koon kanssa olla tarkkana...
Blade -06
XX -98
Osaako joku vertailla ton kyseisen AGV mallin plussia ja miinuksia versus Shoei:n Raid II:n?
Jep, moinen ketuttaa kovin. Ostin ite viime talvena ensimmäisen kypäräni. Sama juttu ku sulla. Annoin kypärän sitten pois myydessäni edellisin moponi.(mustabirdi @ Helmi. 28 2006,19:50) kirjoitti
Niksi:
Käytin sellasta hennes/mauritsilta ostettua pipoa kypärän sisällä. siis semmosta nykyajan juuri korville ulottuvaa pään muotoista pipoa josta ei ole mitään hyötyä kylmällä kelillä. pipo ei ollut ihan ohut vaan vähän paksumpi.
auttoi ajomukavuuteen ihan hemmetisti kun pysyi paljon tiukemmin päässä. En sitten tiedä onko muuten fiksua mutta parempi se ainakin oli reilusti.
Juu tommonen on käyny itelläki mielessä, mitenhän se kesäkuumalla sitte...no pitää koittaa niin selviää!!![]()
Blade -06
XX -98
ei se yks pipo siellä ainakaan minua kuumottanut yhtään lisää. Kantsii kokeilla jos ei vielä huvita pienempää kypärää lähtä ostaan.(mustabirdi @ Maalis. 03 2006,00:23) kirjoitti