Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Käyttelin Sprinttiä ja kas kummaa yht'äkkiä syttyi se moottorinkuva valo. Moottori käy ihan ok jne, mutta se valo. Mitähähän tässä pitäisi tehdä? Olisko jotain kotikosti- kuittauksia. Liittimet näyttäisi olevan ihan ok.

    EDIT, merkkivalon syttyminen aiheutui ehkä siinä tilanteessa kun oli tankki pois ja vaihdoin suodattimen tankin sisään. Samaan aikaan viuhahteli myös vieressä oleva bensa loppumisen varoitusvalo. Olisko ruiskuun mennyt ilmaa, kun kone "yski" ja senjälkeen valo syttyi, olisko mahdollista. Olen vähän noviisi näissä ruisku asioissa, enempi Linkertin/ Amalin miehiä.



    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
  2. #2
    Seuraava on lainaus Triumphrat.net sivulta

    Lainaa kirjoitti
    You need to bring the bike up to normal operating temperatures. Ride it around a bit. Turn it off and let it cool. Do this three times and if there are no problems that need attention the light will go out by itself.

    The official term is 'Three Heat cycles' and if there are no problems the computer will reset the 'engine light' automatically.




    You can get the engine light to come on for many things during normal maintenance. If you disconnect the battery for a few minutes, disconnect a sensor, disconnect the fuel pump connector, etc. You probably did all three! It's nothing to worry about UNLESS it stays on AFTER the three heat cycles. That means that something is amiss and needs attention.
    Triumph S4 -04, Triumph Sprint ST1050 -06, Peshoo Vivacity Sixties -12
  3. #3
    Lainaa (Nelli @ Tammi. 14 2006,22:09) kirjoitti
    Seuraava on lainaus Triumphrat.net sivulta

    Lainaa kirjoitti
    You need to bring the bike up to normal operating temperatures. Ride it around a bit. Turn it off and let it cool. Do this three times and if there are no problems that need attention the light will go out by itself.

    The official term is 'Three Heat cycles' and if there are no problems the computer will reset the 'engine light' automatically.




    You can get the engine light to come on for many things during normal maintenance. If you disconnect the battery for a few minutes, disconnect a sensor, disconnect the fuel pump connector, etc. You probably did all three! It's nothing to worry about UNLESS it stays on AFTER the three heat cycles. That means that something is amiss and needs attention.
    Näin ne neuvoivat minulle HD-centeriltäkin, kun ajoin vahingossa TT600:n tankin tyhjäksi. Ruiskuun pääsi ilmeisesti ilmaa ja siitä syystä valo syttyi.

    Tai itseasiassa sanoivat, että moottori pitää lämmittää niin ylös, että flekti lähtee pyörimään ja antaa sitten jäähtyä. Ja tämä piti tehdä kolmesti. Itselläni valo sammui jo ensimmäisen lämmityskerran jälkeen. Jos valo ei sammu näiden kolmen kerran jälkeen, kannattaa alkaa etsimään jotain vikaa.
  4.  
  5. #4
    [QUOTE= (Don @ Tammi. 15 2006,00:29)]
    Lainaa Nelli,Tammi. 14 2006,22:09 kirjoitti
    Seuraava on lainaus Triumphrat.net sivulta






    Näin ne neuvoivat minulle HD-centeriltäkin, kun ajoin vahingossa TT600:n tankin tyhjäksi. Ruiskuun pääsi ilmeisesti ilmaa ja siitä syystä valo syttyi.

    Tai itseasiassa sanoivat, että moottori pitää lämmittää niin ylös, että flekti lähtee pyörimään ja antaa sitten jäähtyä. Ja tämä piti tehdä kolmesti. Itselläni valo sammui jo ensimmäisen lämmityskerran jälkeen. Jos valo ei sammu näiden kolmen kerran jälkeen, kannattaa alkaa etsimään jotain vikaa.
    Jep jep, näin se homma toimii, merkkivalo sammui, kiitokset donille ja nellille
    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>