Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Kuuluuko kampiakselin ja kammen välisessä laakeroinnissa olla n. 1 mm:n sivuttaissuuntainen välys? Pyörä on CRF 450.
  2. #2
    jep, niissä on aina sivuttaisvälyksiä (kiertokangissa). Kampurassa taas ei kuulu olla.
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
  3. #3
    Juuri kiertokankea tarkoitin. Kiitän.
  4. #4
    jniska:n avatar
    Liittyi May 2005
    Jossakin päin suomea, tai sitten ei.
    kyllä noissa yksimukisissa crossinelkuissa PITÄÄ olla kampiakselissa päittäisvälysta, riipuen merkistä ja mallista.
    KTM 450 - 525 nelkuissa 0,35 - 0,45 mm on minimi..
    "kyllä jaappanilaiset ossaa"
  5. #5
    Sitten tartteisin vielä vinkkejä kuinka saan venttiilikoneistolle tulevan kettingin (jakoketju?) oikein ajoitettua?
  6. #6
    ellei crossi ukkoja näy niin joudut hakemaan manuaalin juuri tuohon... ei ole yleisohjeita
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  7. #7
    Lainaa (Cterror1 @ Syys. 05 2005,12:25) kirjoitti
    ellei crossi ukkoja näy niin joudut hakemaan manuaalin juuri tuohon... ei ole yleisohjeita
    Ei ole Alfamer:lta ainakaan vielä saatavilla.
  8.  
  9. #8
    Löytyiskö apua tuohon ajoitusongelmaan?