169cm, kawa zx6rr, yltää sen verran ettei tarvitse madaltaa.. kunnon urien kohdilla ei kannata pysähtyä keskelle kaistaa, tulee liikaa paineita.
Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
Se valkoinen kikseri.
186 cm ja vastahankittu Super Duke 990 alla. Istuinkorkeus 850 mm.
Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
Tilanne muuttunut tuosta... Kolme kesää takana Bussukalla tämän kesän jälkeen. Toki madallettuja versioita.(Sara @ Heinä. 19 2005,10:21) kirjoitti
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
Kyllä noita vaihtoehtoja löytyy. Vaimoke noin 155 ja modatusta v-maxista ylsi jalat maahan niin että olisi pystynyt ajamaan. Muistelisin että on orkkiksena aika korkean oloinen.
Itsellä on KTM Super Enduro ja se on kohtuullisen korkea, lähteistä riippuen 92-96 cm, itse ole 180 cm ja hyvin sujuu kunhan tottuu. Jos sitä pyörää ei saa päällä istumalla siirrettyä niin hyppää pois satulasta ja työntää/vetää siitä vierestä niin ylettyy molemmat jalat maahan
Ei sitten taida kiinnostaa, että nyt on gixxeriä saatu taas vähän pienennettyä ja viis kiloa keveämmäksi? Eipä kiinnosta meikäläistäkään.(Järkäle @ Loka. 02 2008,01:36) kirjoitti
184 on mittaa ja luonnollisesti yltää jalat komiasti maahan (6R). Eipä tota kuitenkaan ole mukava penkin päältä ylämäkeen peruutella, nousee pois hetkeksi niin liikkuu paljon helpommalla
ZX-6R '00 -> 636B '04 -> 636C '05 -> SMR510 '07 -> mopoton
Noh, jos joku vielä eksyy näin vanhaan keskusteluun, pistän omat mittani ja pyörän mallin.(Jampura @ Heinä. 18 2005,20:19) kirjoitti
Laitanpa vielä mitan lattiasta nivusiin, koska suomalainen rotu taitaa olla hieman persjalkaista. *Eihän sen niin väliä kuinka korkealla kypärä keikkuu?
Korkeutta on kertynyt jopa 168cm ja jalkoväliin n.78cm.
Näillä mitoilla onnistuu FZ1:n käyttö ihan hyvin.
Eli päkiät tukevasti maassa.
Peruuttaminen on joskus työlästä
Ai niin, se ajoasento on hyvä minulle.
Jammujäbä
Noh, jos joku vielä eksyy näin vanhaan keskusteluun, pistän omat mittani ja pyörän mallin.(Jampura @ Heinä. 18 2005,20:19) kirjoitti
Laitanpa vielä mitan lattiasta nivusiin, koska suomalainen rotu taitaa olla hieman persjalkaista. *Eihän sen niin väliä kuinka korkealla kypärä keikkuu?
Korkeutta on kertynyt jopa 168cm ja jalkoväliin n.78cm.
Näillä mitoilla onnistuu FZ1:n käyttö ihan hyvin.
Eli päkiät tukevasti maassa.
Peruuttaminen on joskus työlästä
Ai niin, se ajoasento on minulle hyvä.
No voi saaplari tätä notepadia, sorry. Saako tän jotenkin pois?
Jammujäbä
Ite oon varmaan tuon 174cm pitkä, alta löytyypi Kawasaki z750 -08-
This is the life we chose, the life we lead. And there is only one guarantee.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
KTM SM 690 2007
Yamaha YZ250F 2008 (Myynnissä)
X: Suzuki Hayabusa 2003
X: Kawasaki Z750 2007
188cm, ZX-6R -05
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
174cm vfr-02 jus sopivan kokoinen mopo
AR125 * * * * -87
ZX-6R * * * * -97
SV650S * * * -04
VFR 800 VTEC- -02
GSF 1250 SA * -08
VFR 750 F -92
GSF 1250 SA -08
ZX-12R -04
Hayabusa -06
CBR 1100 XX -04
Suzuki VL1500.-98
Harley-Davidson Dyna Low Rider -04
190 cm, josta valtaosa jalkoja, eli jalan sisämitta n. 94 cm.
Pyörä Triumph Daytona 955i -05, tärkeänä valintakriteerinä juuri se, kuinka hyvin jalat saa laskostettua, ja kuinka hyvin pienin ajosennon muutoksin pystyy estämään polvien, selän tai perseen puutumista.
Eivät puudu paikat...![]()
Se, mikä ei vahvista, tappaa...
"soivat pelit": viulu -> trumpetti -> poskisolisti -> toinen ja kolmas trumpetti
pituutta itellä n.170 ja Sevenfifty F2 ajellaan. Saisi olla matalampikin
käytössä:
Honda VT1100 ACE
vanhat:
Yamaha FZR600
Honda CB750 SevenFifty
Honda XL600V Transalp
Yamaha FJ 1100
Suzuki TS250
Suzuki DR600
Suzuki GSX750F
Yamaha XT600
Yamaha XTZ660
Honda VTR1000f
Honda VT750 ACE
172cm (tai 173, riippuu kuka mittaa) ja vanhalla pikkurosmolla ylttää jalat jotenkuten maahan *
Sais toki sen 1-2cm olla matalempi mutta minkäs teet... lottovoittoa ja matalempaa satulaa odotellessa, tai matalempaa pyörää
2004 Kawasaki Z750
ex. 1997 Suzuki 600S Bandit
Itse olen sen 178cm ja pyöränä zx-6r '06. Molemmat jalat maahan helposti.
<p>2004 CBR1000RR</p>
"Pituutta" 156 cm ja viime kesän keikuin cbr600 f:n päällä. Madallus ei uudemmassa mallissa onnistunutkaan niin kuin 10 v vanhemmassa mallissa. Ensi kesälle pohdin matalampaa ratkaisua ja saattaa tuo pyörän tyyppi vaihtua samalla aika radikaalisti. Katsotaan nyt.
***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
Ohoh, olet täsmälleen samanmittainen kuin minä, ja sama pyöräkin vielä!(kolaaja @ Tammi. 27 2009,22:45) kirjoitti
Veikkaan tosin, että paino ei ole sama. Ite olen n. 85-kiloinen salilla 17 vuotta viihtynyt taskuraketti
Eipä ole tuottanut pyörän korkeus ongelmia, ja siirrellessä puuttuvan mitan voi korvata voimalla...mutta jos pyörä olisi vaikkapa muutaman sentin korkeampi, sitten menisi jo vaikeaksi satulasta käsin peruuttelu![]()
GSX-F750 -> FZ1-S -> RSV1000R Factory -> R1 -> XVS1100 Classic -> FJR
169cm ja pyöränä on Moto Guzzi v65 lario ja hyvin yltää jalat maahan.
Moto Guzzi V65 Lario
Huono kuulo korvaa hyvän vaimennuksen.
191 senttiä, kymppiärrällä.
Kyse on kait siitä millä haluaa ajaa.
Tyylihän on tärkeintä...
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Moro,
about 167cm pituutta.
Eka pyörä oli Yamahan FZ6S - missä oli n 5cm madallus. Viimekesänä vaihdoin FZ1S:ään, missä ei madallusta ja ei oo juuri ongelmia ollut siinäkään (ehkä toi parin vuoden kokemus tolla ekalla pyörällä vaikuttaa).
Ainoa missä voi tulla hiukan ongelmia on kun jos on 2 päällä ja kaupungissa. Niin jotenkin tuntuu hiukan hataralta, ja pitää esim valoissa keskittyä, että pitää tasapainoa yllä. Vauhdissa ei tietty oo mit'n ongelmia.
Cheers,
Jux
190cm (daddy-long-legs) ja XJR1200 -95 hamaja. Sopii hyvin, ei puudu jalat. Näyttää kuvissa mun alla PV Susukilta.
Ei setä ole paha, setä on vaan ruma
pituutta 174 ja pyörä Honda ST1300
hyvin yltää molemmat kantapäät maahan