Kertokaas bemarin omistajat minulle että paljonko noin maksaa keppivetoiseen kuminvaihto ja tasapainotus, pari bmw omistaja ystävää kovasti kaipaisivat kyseistä tietoa. Suuntaa antavatkin vastaukset olisivat vallan mukavia![]()
pyörää vailla.
Eiköhän tuohon helpoimmin saa vastauksen soittamalla pariin poytentiaalisen liikkeeseen. Mieli tekisi sanoa, että alta alle vaihdettuna vähemmän kuin ketjuvetoisissa. Itse en kuitenkaan ole esim All Rightin hinnoissa nähnyt mitään erittelyä kardaani- ja muiden pyörien välillä vaihtohinnassa. Tarkempaa tietoa ei ole kun aina olen itse renkaan alta ottanut ja liikkeeseen kiikuttanut...
<p>2002-2014</p>
Olisko ollu 50,- mitä Motovelhot veloitti viime kesänä koko hommasta. Kuka näitä muistaa.. Allrightissä oli pari vuotta sitten tarjous, asennus ja tasapainoitus (alta - alle ) ilmaiseksi renkaiden ostajalle. Renkaat vaan piti ostaa ohjehintaan, eli vähän sellanen + - 0 tarjous.
Mutta niinhän se yleensä menee, että maksat työstä vähemmän jos ostat samasta liikkeestä renkaatkin.
Viime keväänä ostin renkaat ORG shopista ja vaihdatin ne alle Nummelassa. Ihan kohtuuhintaan koko hoito, ainakin Allrightin hintoihin verrattuna pääsin jopa jonkunnäiköisille palkoille..
S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
Route 66 - 2006.
No esim Vantaan Tokimoto otti edellisellä kaudella 15Eur / rengas irtovanteelle. Alta-alle hintaa en tiedä kun en ole käyttänyt. Niin, ja heillä ei tuo takanakin tasapainotus onnistunut, kun ei ollut kiinnikkeitä Bemarin takaselle.
Kävin muuten tuossa uudessa Yamaha Center:ssä, ja hekin lupautuivat vaihtamaan irtopyörille kumeja. Hintaa eivät osanneet vielä sanoa, mutta "ei se kuulemma voi kaukana olla tuon naapurin Tokimoton". Ja heilläpä kun on uusi tasapainotusmasiina, niin siinä onnistuu myös Bemarin takanakin tasapainotus.
tomppa, R1200GSA Rallye & R1100S
Tuossa kehäIII:lla on Metro-Rengas, jolla on aivan uudet vehkeet auton ja moottoripyörän renkaiden vaihtoon ja tasapainotukseen.
Laittoivat 1200RS:n irto takasen tasapainotuksineen 30:lla eurolla.
Kertoivat tasapainotuskoneeseensa olevan sovituspalat liki kaikkiin pyöriin.