Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Niin paljonko? *Ja saako niitä melkeimpä "hyllystä" vai meneekö kuinka pitkään? Siis esim. viikko, vai pitääkö pitempään ootella?*

AKE netissä EU-rekisterikilvet
    *Viini, ruoka ja hyvä elämä*
    *ZX 10 R*
    No niinpä näky olevan, kiitos.

On kumma kun pitää maksaa rekisteröintimaksu vaikka vaan pelkän kilven haluan. *

Ake: "Vanhalla tunnuksella tehtävät kilvet maksavat 8 €/kpl, lisäksi tulee rekisteröintimaksu 9,00 euroa. Yhteensä vanhalla tunnuksella hankitut EU-kilvet maksavat autoon 25,00 euroa."

Eli 17€ MP:n kilvestä. *

Pitää vaikka sanoo että kilpi putos, jos saisin vaikka alennusta. *
    Lainaa (hans_81 @ Elo. 10 2004,21:07) kirjoitti
    Pitää vaikka sanoo että kilpi putos, jos saisin vaikka alennusta.
    Mutta mitä sille kilvelle ihan oikeasti tapahtui? Eivät kai asvaltti ja kilpi löytäneet toisiaan?
    Lainaa (Wasserschwein @ Elo. 10 2004,21:18) kirjoitti
    Lainaa (hans_81 @ Elo. 10 2004,21:07) kirjoitti
    Pitää vaikka sanoo että kilpi putos, jos saisin vaikka alennusta. *
    Mutta mitä sille kilvelle ihan oikeasti tapahtui? Eivät kai asvaltti ja kilpi löytäneet toisiaan?
    Ehei.

Rengas oli vaihtokunnossa ja pakkohan se on aina loppuun polttaa.

Oltiin kuvia ottamassa, siinä kuminpolton yhteydessä BT-020 renkaasta irtos jotain ja jäi pyörimään siinä mukana. Kilpi meni rullalle sinne lokarin alle. Kumma kun se ei edes puhjennu tai jotain. Muun merkkisillä renkailla ei oo käyny näin.* *Onneks ei menny takavalo tai kate rikki, jäi vaan kunnon kerros kumia siihen päälle ja isokasa mopon takana. En kerenny kun about 15sek polttaa niin kävi näin. * Mutta oli kyllä vitonen päällä ja tuppi nurin. * *Kyllä tiesin jo etukäteen että jotain tämmöstä käy kun on niin kova nopeus renkaalla, ahne kun olen ja piti saada paljon savua nopeasti. Mutta sitä savua oli kyllä ihan h*lvetin paljon.

Ei saanu kaveri yhtään kuvaa kun loppu akku kamerasta. * *No onneks huomenna uus/vanharengas alle ja syksyllä uudestaan kun on kulunu kankaille. Sillon jos "vähän" hitaammin sitä rengasta sudittais ja kamerassa akku timmissä.
    8e maksaa uus eu-kilpi, muita maksuja ei ainakaan minulle tullu. Ja toimitusaika oli vajaa 3 viikkoa.
    Epävirallinen .ORG irckanava:
    #moottoripyora @ IRCNet
    Current:
    Honda CBR1000RR -05
    Ex:
    Suzuki GSX1300R -05
    Honda CBR600F -00
    Suzuki GSR600 -06
    Suzuki GSX-R1000 -02
    Honda CBR600F -94
    8 euroa ottivat..
    aina noit menee...noit menee aina.
    No sen voin vielä maksaa. Mutta periaatteen vuoksi en haluis maksaa tuota "rekisteröintimaksua".

Vaikka olishan ihan hyvä tuo ruttunen kilpi, josta maalit lähteny. Sillä, että ei meinaa tunnistaa kirjaimia ja numeroita. Mutta näyttää peräpää niin rytölle että uusi on hankittava.
    PikkuNiilo:n avatar
    Liittyi May 2004
    Kahden ison järven välissä
    8 euroa meikäläiseltäkin ottivat ja samalla EU-kilpi vaihtui "tavalliseen." Mopon pressu tarttui aina poisottaessa kilven alareunaan ja taivutteli ajan kanssa kilven melkein irti-poikki. Vaihtoon meni ja nyt on myös vähän rajumpaa rautaa kilven takana. Ei taitu enää. Noin 1 ½ viikkoa oottelin

GSX 1100F › Honda CBR 1100XX
    "Kaikki jotka ajavat sinua lujempaa ovat raivohulluja
    ja kaikki jotka ajavat hitaammin ovat taukkeja tientukkoja!"
    Juu mulla jäi vanhassa mopossa kilpi jonnekki matkanvarrelle...
    Onhan se hyvä aina välillä tukea vankienhoitolaitosta
    Yamaha XJR 1300 sp
    "Onni onnettomuudessa" että poliisi mut pysäytti noin kk sitten. "ja korttia sullahan ei tietenkään ole ja blaa blaa.." ja sitten se viel huomas että mun takanakis oli jo iso patti kun oli niin loppuun kulunut. Olin just menos motarille. Siihenhän mä mopon suosiolla jätin, seuraavana päivänä meniin renkaan vaihtoon. Nyt uudet tassut alla ja hyvä mieli..
    Ei muuten "tuttu" poliisi sakottanu kuluneista renkaista ollenkaan..
    Dukessa kilpi meni säpäleiksi, tärinän takia, tuo murotaikina-kevytmiini ei kestä.

uus kilpi on 8 euroa, menee noin 2 vko kun saat uuden, oman kilpeni uusimis-syy oli 'kilven turmeltuminen' toinen niistä syistä taitaa olla varkaus.
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
  13.  
    Hommasin kanssa viime talvena uuden kilven.. 8 ekee ja ei rekistöintimaksua. Rekisteröintimaksu kuulemma oltaisiin peritty jos olisin vaihtanut ei EU kilven EU kilpeen...