Mites on jos renkaasta löytyy naula ja rengas on tyhjä sen takia. Korvaa yleensä vakuutus sitä jos on täyskasko?
busanistit +200mph club finland
Enpä usko. Sitä paitsi omavastuu on yleensä sen verran tyyris, että tubeless -paikan saat renkaaseen huomattavasti halvemalla.
Mutta jokin vakuutus saattaa korvata matkankeskeytyksen, eli saat hinauksen korjaamolle vakuutuksen piikkiin. Ja mahdollisesti itselle kyydin himaan, taikka yön korjaamon kupeessa olevassa hotellissa.
Parempi tuokin apu kuin se, että itse lykkimään mopoa eteenpäin... Keskellä ei mitään!
Tarkemmat tiedot luonnollisesti saat vakuutusyhtiöstäsi, kuin tältä foorumilta.
Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D
Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!
Onkos noi tubeless paikkaukset miten luotettavia sit?
Kyllä toi paikkaus toimii ainakin auton renkaassa luotettavasti. Miksikäs ei myös mopottimen gummissa. Kannattaa kokeilla, ei nimittäin maksa paljon.![]()
bon voyage...
Mopon renkaan räjähtämisen/äkillisen tyhjenemisen seuraukset ovat helposti sellaista kalibeeria, että mun mielestäni niiden kanssa ei kannata ikinä kokeilla mitään vaan vaihtaa uusi rengas heti kun mahdollista. Tää on tietysti vaan mun mielipide...(Atte @ Heinä. 28 2004,08:28) kirjoitti
// Honda Blackbird 1100 XX
Jep.. Rengas on paikattu nyt ja tietty myynnissä eli joku bomberi haluaa halvalla vähän kulutettun renkaan pommitusajoihin niin multa löytyy. Otin itelleni uuden Pirellin Diablon Corsan , kun muut busanistit on vähän kehuneet sitä rengasta.
Mulla kävi näin: Tonnin huollossa huomasivat ruuvin takarenkaassa, eiku vaihtoon, mp:n rengasta ei kuulemma saa paikata. Enkä kyllä paikkaukseen mp:ssä luottaiskaan, ja vakuutus ei korvaa.
Don´t tread on me!