Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 49:sta
    Kyllä se poliisi on sitten mukava, kun ei enää tarvitse odotella missä pusikossa ne "sinivuokot" tänä kesänä "kukkii"...Kun voi ennakkoon laskea, kuinka kovaa on varaa ajaa ylinopeutta eli

SAKKOLASKURI:

http://www.poliisi.fi/poliisi....03FD54C

Voi sitten päästellä vaikka päin punasia, kunhan löytyy se muutama "kaunis" euromääräinen lappunen lompakosta
    (...sillon kun sinä taputtelit lattialla paskaa, niin minä poljin fillarilla naisiin...)
    Taidampa vähän rauhoittaa ajo tyyliä ettei tule kalliiksi
    Suzuki rg125R
    Kawasaki gpx600R Ninja
    Kawasaki ZX9R Ninja
    Yamaha YZF1000R Thunderace
    Suzuki 1300R hayabusa
    Ehkä seuraavaksi kawasaki *
    Jos nettotulot 2000€/kk, poliisi näyttää että pysähdy, jos et noudata, tulee sakkoa 348, jos ajaa 85km/h kuudenkympin alueella jossain hevonperseessä ja sattuu olemaan tutka, 406 egee laskua (aika jännä muuten että pahempi tuo ylinopeus?) Eli jos vahingossa vetäsee nuo kummatkin rikkomukset ja jää kiinni, laskua 750, tai että ottaa varman päälle ja pysähtyy, köyhtyy 406 egeliiniä vs. se että kilpi niin paskanen että selvää ei saa Elviskään ja vahingossa kaasu hirttää ja unohtuu pysähtyä, ei jää kiinni ja laskua 0€.

Mitäs moralistit siihen sanotte?

Suosittelen pakenemista (pl mp-poliisitapauksissa)

Khih...
    Rakastan Itseäni
    Eikun pakoon vaan.......
    Valo(pää)petrooli, pyöriin hurahtanut.
    Onneks on päiväsakon arvo se minimi 6 euroo, siis jos nyt sääntöjä rikkoisi joskus vahingossa.
    Se joka pelaa, myös maksaa.
    tuskin kukaan on syyttömyyttään saanut ylinopeussakkoja...
    ”Hetki, jolloin vanha krapula muuttuu känniksi, on herkkä kuin perhosen siipien kosketus.”
    Lainaa (cmcc_irokeesi @ Helmi. 13 2004,14:29) kirjoitti
    Tän allekirjotan myöskin minä.

(Mut jos haluu pelata, niin onhan se kiva tietää etukäteen mitä se tulee maksaan... )
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Lainaa (bubblefaerie @ Helmi. 13 2004,14:31) kirjoitti

(Mut jos haluu pelata, niin onhan se kiva tietää etukäteen mitä se tulee maksaan... )
    Mä sain ainakin tyhmyyttäni.
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
    huh,huh kivalta näytti
    vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
    Lainaa (bubblefaerie @ Helmi. 13 2004,14:31) kirjoitti

(Mut jos haluu pelata, niin onhan se kiva tietää etukäteen mitä se tulee maksaan... * )
    Eikun se joka jää kiinni maksaa. Eihän pahanteossa ole mitään pahaa jos ei jää kiinni.
    Sepe

<span style='color:blue'>*BMW G450X*</span>
    <span style='color:orange'>*Suzuki GSX-R1000 K8*</span>
    Kannattaaaaa muistaaaaa ettttä muutamasta sakosta lähteepi ajolupaaaaa
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
    Lainaa (Italowestern @ Helmi. 13 2004,22:32) kirjoitti
    Kannattaaaaa muistaaaaa ettttä muutamasta sakosta lähteepi ajolupaaaaa
    Jota ilman ajaminen maksaa mansikoita!
    MZ -59, palasina pitkin tallia. ei etene ei..
    Lainaa (Gixxerrr @ Helmi. 13 2004,12:58) kirjoitti
    Persaukisen alavireistä ruikutusta taas kerran
    Älä riko liikennesääntöjä jollet pysty vastaamaan seurauksista

Minä ainakin maksan sakot, rahalla siitä selviää
    Tai ei ihan aina selviä...
    Kyllä se minunkin ainoa sakkoni on tullut "tyhmyydestä" eli skabailin tyttöystäväni kanssa autoilla, mutta "viisas" eli tyttöystävä jarrutti ja allekirjoittanut ei jarruttanut ajoissa
    (...sillon kun sinä taputtelit lattialla paskaa, niin minä poljin fillarilla naisiin...)
    Jännä laskuri! Vaikka Suomessa en ole sakkoja saanutkaan (joskus ollut puhuttelussa), niin kyllä se vielä joku päivä on varmaan edessä. Joskus voi herpaantua

Mut toi bomber-henki on siinä suhteessa OK, että kuka tekee, niin vastaa. Itse kun en bomberoi, niin sakkoriskikin on suht snadi
    ... jotain piti muistaa
    Tossahan loppui nopeusylitykset ihan kesken, laskee vaan max. 25 km/h ylityksen.. senhän saa kuka tahansa kasaan normaaliajossa, mut missä on laskuri jolla voi laskea _kunnollisista_ ylinopeuksista napsahtavat sakot.. Ei sillä että mä sellaisia ajaisin, mutta joku muu vois olla kiinnostunu..

"Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
    Kalliiksi käy myös stop merkkin tai punaisten liikennevalojen noudattamatta jättäminen!
    http://www.etukaista.com/ Houkuttelevan helposti loistokaupat ja -kohteet
    Lainaa (Zia @ Helmi. 18 2004,23:22) kirjoitti
    Tossahan loppui nopeusylitykset ihan kesken, laskee vaan max. 25 km/h ylityksen.. senhän saa kuka tahansa kasaan normaaliajossa, mut missä on laskuri jolla voi laskea _kunnollisista_ ylinopeuksista napsahtavat sakot.. Ei sillä että mä sellaisia ajaisin, mutta joku muu vois olla kiinnostunu..
    Taitaapi johtua siitä et isomman ylitykset menevät käräjille ja sieltä napsuu sitten tuomarin naamakertoimen mukaan?

P.S. siis isot ylitykset. silti se sais laskee ainakin neljään kymppiin...
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
    Lainaa (Z750 @ Helmi. 19 2004,09:31) kirjoitti
    Taitaapi johtua siitä et isomman ylitykset menevät käräjille ja sieltä napsuu sitten tuomarin naamakertoimen mukaan?

P.S. siis isot ylitykset. silti se sais laskee ainakin *neljään kymppiin...
    Juu totta, eikös se mene 50 ylityksessä raja, jonka jälkeen avautuu oikeussalin ovet.. siihen asti poliisisetä lappusia kirjottelee, joten laskurikin voisi laskea sinne asti.. Tosin siitä ei ole kokemusta ratkaistaanko käräjillä sakon määrä ja/vai ajokiellon pituus, enkä toivottavasti joudu ottamaan selvää..
    "Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
    Ups...."paljastinlaiterikkomus"...halvemmaksi tulee näköjään ottaa kunnon ylinopeus sakot! *

aina noit menee...noit menee aina.
    Ei ole välttämättä halpaa tuo päiväsakkojen 'saaminen'. Muistakaapa kuitenkin tuolla laskurilla asioita laskiessa, että nettotulot ei siinä tarkoita sitä mitä palkasta jää käteen vaan mm. luontaisedut lasketaan rahaksi. Eli jos palkkaa tulee käteen x euroa kuukaudessa ja ajelee 600 euroa/kk *utoedulla ja asuu 400 euroa/kk asuntoedussa, niin nettopalkka sakkoa laskiessa on x + 1000 euroa/kk. Joissain tapauksissa tuo nostaa päiväsakkoja ihan mukavasti...

Björkka
    Määrärahat ilmeisesti vähissä kun joutuu jo itse sakkonsa ynnäilemään
    ZX-12R--SOLD--
    R1
    Lainaa (MagnaMan @ Helmi. 14 2004,10:45) kirjoitti
    Lainaa (Gixxerrr @ Helmi. 13 2004,12:58) kirjoitti
    Persaukisen alavireistä ruikutusta taas kerran
    Älä riko liikennesääntöjä jollet pysty vastaamaan seurauksista

Minä ainakin maksan sakot, rahalla siitä selviää
    Tai ei ihan aina selviä...
    ... ja keskenkasvuisten-alaikäisten ml minä itte.

"If a..holes could fly, this place would be an airport"
    Mielenkiintoinen linkki. Näkeepähän miten ne viimeksikin laskivat. Tosin ohi taulukosta oltiin; kakkiaiset.

Lainaa (Björkka @ Helmi. 19 2004,13:04) kirjoitti
    Ei ole välttämättä halpaa tuo päiväsakkojen 'saaminen'. Muistakaapa kuitenkin tuolla laskurilla asioita laskiessa, että nettotulot ei siinä tarkoita sitä mitä palkasta jää käteen vaan mm. luontaisedut lasketaan rahaksi. Eli jos palkkaa tulee käteen x euroa kuukaudessa ja ajelee 600 euroa/kk *utoedulla ja asuu 400 euroa/kk asuntoedussa, niin nettopalkka sakkoa laskiessa on x + 1000 euroa/kk. Joissain tapauksissa tuo nostaa päiväsakkoja ihan mukavasti...

Björkka
    Kyllä nuo kaikki on niillä jo valmiina jo silloin kun istahdat takapenkille.
    Lainaa (FJ20 @ Helmi. 19 2004,15:07) kirjoitti
    Lainaa (Björkka @ Helmi. 19 2004,13:04) kirjoitti
    ... Eli jos palkkaa tulee käteen x euroa kuukaudessa ja ajelee 600 euroa/kk *utoedulla ja asuu 400 euroa/kk asuntoedussa, niin nettopalkka sakkoa laskiessa on x + 1000 euroa/kk. Joissain tapauksissa tuo nostaa päiväsakkoja ihan mukavasti...
    Kyllä nuo kaikki on niillä jo valmiina jo silloin kun istahdat takapenkille.
    Onhan noi kyllä valmiina, mutta vielä noin pari vuotta sitten asian pystyi käydä korjaamassa oikeudessa siten, että nettotulot olivat tosiaankin se käteen jäävä osuus ja luontaisetuja ei laskettu nettorahaksi. Enää ei onnistu. Toisaalta ehkä on kuitenkin parempi olla kokonaan ottamatta niitä sakkoja.

Björkka
    On kyllä ihmeellinen juttu, että jos ajaisi yli 25 km/h enint. 60 aluella, niin tulee minulle 84 e sakkoa. Jos ajaisi 16-20 km/h enint. 60 alueella, niin tulee jo rikesakko 115 e. Onko tämä siis poliisin suora kehoitus ajamaan kovempaa, että sakkoa tulee vähemmän
    karkuun vaan ja mettää makaa viikoks liikkumatta, kuten mä
    Lainaa (Razorblade_ @ Helmi. 21 2004,15:40) kirjoitti
    On kyllä ihmeellinen juttu, että jos ajaisi yli 25 km/h enint. 60 aluella, niin tulee minulle 84 e sakkoa. Jos ajaisi 16-20 km/h enint. 60 alueella, niin tulee jo rikesakko 115 e. Onko tämä siis poliisin suora kehoitus ajamaan kovempaa, että sakkoa tulee vähemmän *
    Sivun alalaidassa taisi olla että minimisumma on ylinopeustapauksissa 115€.
    Mopot, musiikki ja lentopallo.
  30.  
    Lainaa (jukke @ Helmi. 21 2004,16:57) kirjoitti
    Lainaa (Razorblade_ @ Helmi. 21 2004,15:40) kirjoitti
    On kyllä ihmeellinen juttu, että jos ajaisi yli 25 km/h enint. 60 aluella, niin tulee minulle 84 e sakkoa. Jos ajaisi 16-20 km/h enint. 60 alueella, niin tulee jo rikesakko 115 e. Onko tämä siis poliisin suora kehoitus ajamaan kovempaa, että sakkoa tulee vähemmän *
    Sivun alalaidassa taisi olla että minimisumma on ylinopeustapauksissa 115?.
    No niinpäs onkin. Hyvä, että osaan lukea koko sivun *
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen