Viime viikolla kävin katsomassa nahkapukua itselleni. Housuja ei liikkeessä kuitenkaan ollut, joten ne tilattiin sovitusta varten. Tilaus tehtiin siis keskiviikko-iltana kuuden jälkeen (liike menee kiinni kuudelta). Perjantaina aamupäivällä tuli sitten tekstiviesti "Tilaamanne tuote on saapunut" !!!
Lauantaina kävin sovittamassa pukua ja hyvältähän se tuntui... Eilen maanantaina menin sitten vielä JP_445:n kanssa uudelleen katsomaan/sovittamaan pukua ja samalla reissulla tarttui pukukin sitten mukaan, kun hinnastakin päästiin nopeasti sopuun. Tuli samalla otettua vielä kunnon racing- hanskatkin samaan kauppaan.
Koko ajan oli palvelu hyvää, vaikka ekalla kerrallakin viivyttiin liikkeessä yli sulkemisajan. Spare wheel:hän on suhteellisen uusi liike ja valikoima liikkeessä ei ole suuren suuri, mutta HOMMA TOIMII!!!![]()
Suzuki Bandit 1200T -97
KTM 690 Enduro R -15
Ex: Suzuki GSX 1100 T (-89), Yamaha YZ 450 F (-08), KTM 640 LC4 Supermoto -03, Suzuki Bandit 1200N -05, Kawasaki ZZR 1100 -97, Kawasaki GPX 750R -89, Kawasaki KX 125 -90, Yamaha YZ 80 -89, Helkama Raisu -??
Kirjotat vähän, mutta asiaa.
Näinhän se on. Kyllä palvelu on hyvää ja huomaa että jätkät on tuon firman kanssa tosissaan!! Suosittelen lämpimästi!
Eiks ne ole emc:n entisiä työntekijöitä? Itse en ostanut vielä heiltä mitään, mutta kaverit osasisat asiansa. Sellaista ylimielisyyttä kuin nykyisellään emc:llä ei ollut, vaan he halusivat palvella asiakkaita.
Monasti ihmettelen mistä ne emc:ssä on niin ylpeitä... omalla kohdalla kaksi huoltoa mennyt ihan p..seelleen!
CBR600, ZX-6R, GSX-R 600, YZF1000, Z1000, SS900, Duke 690 R
Juu,hyvin on pojat palvelleet meitäkin.Tilatut tavarat on tulleet ajallaan ja ilmoitettu heti ko ovat saapuneet.Sai jopa alea kuvastohinnasta![]()
FYI, Spare Wheel on avannut juuri nettisivut...
Spare Wheel
Kovin olin epäileväinen vielä, kun astuin ovesta sisään. Yllätys yllätys: loistava palvelu, kivat alennukset ostoksista ja se mitä piti tilata, tuli päivässä.
Hyvä!
Niimpä, tavarat on tulleet nopeasti, hinnat kohtuullisia ja palvelu ystävällistä.
Eipä ole tarvetta muualla käydä.
![]()
Old Suzuki never dies, it just looks that way.
Alkukesästä kävin ihan varta vasten katsomassa mistä oikein on kyse mokomassa pikkuboutiquessa, enkä ollut varsinaisesti ostamassa mitään, mutta asusteista olisi saanut oikeita kokoja seuraavalle päivälle, kunnon alennukset jne. ja palvelusta kirkas ysipuoli!
Nämä jannut on hoksannu miten systeemi pelaa. Ja kun joku kyselee moporensseleitä, niin tiedänpä minne neuvoa.
![]()
Kävin katsastamassa paikan.
Pieni kioskihan tuo, mutta jätkät tosi hyvin ammattinsa osaavia.
Kun seuraavan kerran jotain tarvitsen, niin spare wheel. *
Hyviä hintoja tuntu olevan mm. renkaista *![]()
Spare Wheelissä on ollu erittäin hyvä palvelu joka kerta ku oon siellä käyny. Pittää yrittää sponssata poikia, ku ovat tuolle alalle lähteneet. Tilasin pyörään telineet ja toimitus oli nopea ja hinta kohillaan(piti alunperin tilata .orgista. Sori Italowesternille, kun juoksutin turhaan).
Joo ja on pojat entisiä emc-työläisiä. Oli meidän asiakkaiden onni ja emc:n epäonni, että laittovat oman puljun pystyyn.![]()
edelleenkin kesää odotellessa
Todella hyvä palvelu molemmilla kerroilla ollu mitä olen asioinu. Viime viikollakin kun olin kengiä hakemassa niin jäbä tuli varmaan ruokatauolta bansku suussa mua palveleen![]()
Suosittelen![]()
ex R6 '00
vanha topiikki mut koskaan ei liika kehu pahaa tee
aivan loistava palvelu ja kemiin postitettuna mun ajohousuni oli iha käyvällä hinnalla. sen lisäks nää on ekat housut mitkä istuu hyvin eikä sinnepäin vaan mun hyvin muotoutuneeseen ahteriini
*hyvä palvelu ja asiantunteva myyjä* ja vielä mies![]()
--WROOM--
Vanhaan topikkiin, mutta kuitenkin.
Kiitokset Sparewheelille hyvästä ja ystävällisestä palvelusta.
Sain Berikin byysat varattua viikoksi puhelinsoitolla, jotta pystyin kokeilemaan niitä takkini kanssa. Hintakin oli kohtuullinen verrattuna tarjontaan netistä. Ei halvempi, mutta eipähän tarvitse maksaa toimituskuluja tai odotella.
Palvelu pelaa edelleen. Hyvin jaksoivat etsiä sopivia kamppeita ja auttaa valinnoissa vaikka aika monesti kävinkin sovittelemassa ennenkuin ostin. Ainoita liikkeitä missä alennuksiakin sai listahinnoista tingattua vaikka onkin sesonki päällä.
Pakko kehua tätä puljua...listahinnat ei ole myyntihintoja ja jos ei ole hyllyssä niin huomiseksi yleensä saanut.
Tuli omaa hölmöyttään ajettua takarengas kudoksille Oulussa ja kotiin matkaa 200km. Aamulla luonnollisesti töihin meno. Iltapäivällä tuollainen huomattuna herätti vähän huolestumista. Mutta onneksi Spare Wheel hoiti homman aivan loistavasti, uusi rengas alla alle tunti ensimmäisestä kontaktista. Oli ensimmäinen kerta kun ko. Firmassa asioin mutta luulen ettei viimeinen.
Tilasin maanantaina verkkokaupasta sivulaukkuraudat ja tänään torstaina olivat noudettavissa postissa. Luulin että menisi vapun yli, kun hyllysaldo näytti nollaaa ja tukussa niitä oli jokunen kappale jäljellä mutta nopeus yllätti ja nyt onkin vapun pyhiksi askarreltavaa![]()
Nyt: -, Oli: Yamaha XV1900 MidnightStar, Suzuki DL650 WeeStrom -06. AVJ16 #52
Ensiluokkaista palvelua olen Sparelta saanut aina Oulun seudulla asioidessani. Suositten muillekkin.
Tässä mallia allekirjotuksiin.