Vaihdoin kevään korvilla pyörän Motokeitaasta,
soittelin asiasta muutamaan kertaan ja menin paikan päälle, jossa sain todella asiallista palvelua. Tehtiin kaupat ja sovittiin vaihdon tapahtuvan tiettynä päivänä. Soittelin myyjälle hiukan ennen ko. päivää ja varmistelin, että asia on ok. Myyjä kertoi asian olevan ok, oli kuulemma itse sinä päivänä vapaalla mutta lupasi tulla paikalle.
Saavuin paikalle sovittuna päivänä, tehtiin kaupat pyörästä ja oheistarvikkeista. Asiointi oli äärimmäisen miellyttävää kiireisestä ajankohdasta huolimatta.
Kaupan jälkeen ollaan oltu yhteydessä ja palvelu pelaa ja hinnat ovat olleet kohdallaan. Joten ei voi sanoa muuta kuin, että mieltä lämmittävä palvelu. Epäselvää ei ole mihin olen yhteydessä kun jotain tarvitsen vaikka liike sijaitseekin miltei toisella puolella Suomea kuin missä asun.![]()
X
itse olen ostanyt molemmat omistuksessani olleet pyörät Motokeitaasta. Palvelu on aina ollut erittäin ystävällista , vahtopyörästa hyvittivät lähes saman mitä olin vuosi takaperin siitä itse maksanut. Myyjä tiesi mitä myy
![]()
Kun ensi keväänä vaihdan cbr:ni isompaan painelen toden näköisesti Motokeitaaseen, vaikka matkaa on 160km!
Jyväskylästä ei tuontipyörille oikeen löydy paikkaa mihin niita voisi vaihdossa tarjota.
Täällä on Speed joka onKuvä
BMw kuskeille ja Bike forum
![]()
Kyllä joutuu itsekkin antamaan kiitosta Motokeitaalle, tai oikeastaan korjaamopäälikölle!
Kiitoksia neuvoista saatiin Busaan putket kiinni ja pelittää hienosti!
![]()
![]()
![]()
Sepe
<span style='color:blue'>*BMW G450X*</span>
<span style='color:orange'>*Suzuki GSX-R1000 K8*</span>
Itse olen Motokeitaassa paristi asioinut ja pojille iso!!!! Vuokrasin viime kesänä viikoksi pyörän ja sain vielä ihkauudet ajokamat mukaan vuokradiiliin kun ei löytynyt "vuokrakorista" pikkunaiselle sopivia vetimiä! Kyllä kelpasi viikko päristellä edullisesti vuokratulla mopolla hyvissä (ajo)kamoissa 1700 kilsaa...
Sen jälkeen törmännyt mm. messuilla keitaan porukoihin ja oikein asiallista palvelua!!!
![]()
"Parempi märkä teltta, kuin kuiva seura!"
Motokeidas palvelee asiakkaitaan todella mainiosti! Myös kaupanteon jälkeen!![]()
Jep, Motokeidas on ollut paras liike tähän mennessä, missä olen asioinut. Esim. Vein pyörän huoltoon rengasvian takia ja yllätys oli suuri, kun vika ei ollutkaan vaatinut renkaan vaihtoa, vaan varsinainen syy löytyi muualta kuin renkaasta. Lasku oli huisisti pienempi kuin odotin, mutta etenkin ilahdutti se, että korjaamon pojat olivat tarkasti hoitaneet hommansa! Ei vaan oltu edetty helpointa reittiä ja vaihdettu rengasta ja nyhdetty rahoja vaan oikeasti palveltu asiakasta parhaalla mahdollisella tavalla!
Keitaaseen toistekkin.
Missäs tämä mainio motokeidas sijaitsee?
Humppaa taikka kuole
ylöjärvellä näköjään:
http://www.motopalsta.com/kauppias.p...ike/motokeidas
Mikkolantie 32, 33470 YLÖJÄRVI Tampereen raviradan kupeessa
Puh: 03-2301600
Fax: 03-2301616
Email: myynti@motokeidas.com
http://www.motokeidas.com
Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
Olen myöskin saanut Motokeitaalla aina ystävällistä palvelua. Tänään vein ajohousut vetoketjun rikkoontumisen vuoksi näytille -> parin minuutin päästä kävelin liikkeestä ulos uudet housut kainalossa! Palvelu todellakin pelasi, kiitos siitä!
Omat kokemukset motokeitaasta ovat positiivisia![]()
Ei kannata voimillaan uhota jos vastassa on haulikko
Jees itsekin olen monet kerrat asioinut liikkeessä ja ei ole mitään negatiivista sanottavaa. Palvelu on loistavaa ja viime kerralla tarttui pyöräkin mukaan![]()
Kaksi pyörää on tullut tuolta hankittua sekä ajovarusteita.
Ei mitään moitittavaa. Henkilökuntakin varsin mukavaa.
Absence of War Does Not Mean Peace
Itsellä myös postiivisia kokemuksi. Ostin nykyisen pyöräni ko. liikkeestä, koeajon yhteydessä en huomannut mitää erikoista. Ajettuani hiukan pitempään huomasin että etpää on hiukan löysä. >Soitin ja vein mopon sinne uudet öljyt samantien sisään ja keula kunnossa. Ilman mitään lisähintaa.
Iso kiitos Motokeitaalle.![]()
![]()
Kun analogiset lähetykset loppuvat...
... siirrymmekkö oralogisiin???
Onko Motokeidas ensimmäinen suomalainen mp-liike, josta saa sitä paljon peräänkuulutettua (mutta vähän nähtyä) hyvää palvelua, kun kommentit ovat yksimielisen positiivisia? *Jos näin on, hyvä juttu. Itselläni ei ole kokemuksia ko. liikkeestä.
Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
Omatkin kokemukseni ovat yksinomaan positiivisia, mutta jotkut kutsuvat kyllä liikettä itsepintaisesti nimellä Motoskeida.(Bomber @ Loka. 21 2003,13:57) kirjoitti
![]()
"Tavara tykkää, että sitä käytetään."
-Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
Todella tyytyväinen, kuin myös!
Viime syksynä soittelin kaikki Tampereen seudun mopoliikkeet läpi, varaosia etsien.
Motokeidas oli ainoa, josta löytyi Hondraani kaikki hyllystä, mitä tarvitsin
Lisäksi vielä renkaat valmiiksi tingattuun hintaan, jotka olin ajatellut hankkia vasta keväällä. Pitkä siima heille.......![]()
![]()
Olen kaksi kertaa käynyt kyseisessä liikkeessä, en mene enää.
Motopalstan ilmoituksen perusteella soitin lauantai- päivänä kännykkänumeroon ja kysyin pyörästä. Liike oli jo mennyt kiinni,
mutta numero vastasi. "ei vois vähemmän kiinnostaa mokomat customit" ja sulki puhelimen. Asiakkaan kannalta paljon viksumpi tapa olisi pitää puhelin suljettuna. Ymmärrän vapaa-ajan merkityksen, mutta avoin puhelin viestittää muuta.
Ostin vastaavan pyörän maanantaina.
Osa-aikainen maanviljelijä, mielipiteeni ovat omia ei välttä-
mättä oikeita, kun kuulun kukkahattuihin
Tähän melkein väittäisin että höpö höpö. Varmasti missään liikkeessä ei heitetä kirjaimellisesti tollasta palautetta.(nevada @ Maalis. 11 2006,13:29) kirjoitti
Taas näitä yhden viestin nimimerkkejä jotka ilmaantuu herjaamaan jotain tiettyä liikettä.
"Paskaks vaan jos se paskaks menee"
CBR600RR '07 -raaseri
No, nämä "yhden viestin ihmeet" voi jättää omaan arvoonsa.![]()
Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
Minulla on hiukan toisenlaista kokemusta po. liikkeestä. Rupesivat kinaamaan uuden, sieltä ostetun mopon selvistä takuuasioista, perusteena se, että "mopolla oli ajettu paljon", 4000 km ja takuuta reilu vuosi jäljellä. Takapään laakerointi levisi. Parin viikon kinaamisen jälkeen homma hoitui takuuseen. Nyt mieluummin kusen vastatuuleen, kuin kävelen siitä ovesta sisään. Talossa on kolme kuskia ja kolme pyörää ja ainoatakaa kilkettä niihin ei tuosta liikkeestä tule.
Shadow 750 C2 --> Pan 1100 ST --> *Pan ST 1300 --> Pan ST 1300 ABS, 15.000 km/v
Tallissa 1300 Pan European, R1 ja CB 750 Four vm 1973, sekä pari polkupyörää vm. 1980 ja 2010
Kuivakukkahattu. Pyrkii välttämään tilanteita, joista vain vetomies luul
Hei.(nevada @ Maalis. 11 2006,13:29) kirjoitti
Motopalstassa tai missään muussakaan nettipalvelussa ei ole mainittu liikkeemme työntekijöiden henkilökohtaisia matkapuhelinnumeroita, vaan ainoastaan liikkeen lankaliittymien puhelin- ja faksinumerot. Näinpä kovasti ihmettelenkin, mistä olet tuon matkapuhelinnumeron saanut.
Mutta mikä tärkeintä - kukaan myyjistämme ei vastaa asiakkaan kyselyyn kuvailemallasi tavalla edes vapaa-ajallaan, vaikka toivommekin työpuheluiden tulevan työaikana. Olemme asiakaspalvelijoita ja pyrimme mahdollisuuksien mukaan tekemään jokaisesta asiakkaasta tyytyväisen. Valitettavasti ennakkoasenteiden ja pinttyneiden mielipiteiden takia se ei aina ole mahdollista.
Henkilökunnan keskuudessa emme tunne tapahtunutta lainkaan - mikäli Sinulla on lisää informaatiota tai palautetta tapahtuneesta, ota yhteyttä myynti@motokeidas.com tai puhelimitse 03-2301600.
Ystävällisesti,
Motokeidas
Tuomo Lampela
Soittanut varmaan väärään numeroon...(Motokeidas @ Maalis. 11 2006,15:41) kirjoitti
Jos joku soittaisi mun kännykkään (en ole siis ollenkaan prätkäalalla duunissa), ja alkaisi kaupata customia, niin varmasti kertoisin, mihin ruumiinosaansa voisi sen custominsa työntää...
Vähän vakavammin: asiallinen vastine toi Motokeitaan kirjoitus.
Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
- - - - - - - - - - -
"Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
- - - - - - - - - - -
Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
Ei kans valittamista liikkeen palveluista.Olen ostanut joskus varusteita ja varaosia.Palvelu pelannu ihan hyvin ja hinnat ihan ok.
Nyt olis tarvetta keväällä vähän pyörän huoltoon.Onko kellään tietoon liikkeen huollosta ja työn laadusta.Heillä näyttää olevan tuo Hondan merkkihuolto?.![]()
Honda CBR600F silver/black
Veskun kanssa olen tehnyt kauppoja ja aina onnistunut niissä![]()
Poliisi, nainen ja taxi. Mikään näistä ei ole paikalla kun niitä tarvitset
Moi.(Matkalahna @ Maalis. 11 2006,14:36) kirjoitti
Takuuanomukset hyväksyy tai hylkää aina maahantuoja, ei jälleenmyyjä. Kaikissa takuutapauksissa me kirjaamme ja lähetämme takuuanomuksen maahantuojalle jonka jälkeen toimimme sieltä saamiemme ohjeiden mukaan. Eri maahantuojilla on eri toimintatavat, valitettavasti Sinun tapauksessasi maahantuojalla on kireämpi linja takuuseen menevien vikojen/vaurioiden/ominaisuuksien kanssa. Ikävä vain, että syy kaatuu jälleenmyyjäliikkeen niskaan vaikka nuo Sinulle lopulta vaihdetut laakeritkin lie annettu meiltä hyvityksenä, ilman korvausta maahantuojalta.
Ystävällisesti,
Motokeidas
Tuomo Lampela
Kertoisitko ystävällisesti minkä merkin maahantuojasta on kysymys ettei kenenkään toisen tarvitse enää moiseen skeidaan sekaantua!(Motokeidas @ Maalis. 13 2006,11:01) kirjoitti
![]()
Power is nothing without mojo!
Vastaus Motokeitaalle
Puhelinnumero johon soitin löytyi pyörän ilmoituksesta ja lähetin jopa sähköpostia yrityksellenne. Kännynumeroita oli kaksi joista toinen vastasi. Tapahtuma oli alkukesä 2003. Kaksi
kertaa vierailin liikkeessänne. Kummallakin kerralla kaverini kanssa saimme katsella rauhassa pyöriä.Myyjiä ei meikeläiset
kiinnostaneet olimmekohan liian vanhoja. Toisin kuin monet muut, en syyllisty palautteen antamiseen kuin omakohtaisen kokemuksen perusteella ja pysyn edelleen pois liikkeestänne.
Osa-aikainen maanviljelijä, mielipiteeni ovat omia ei välttä-
mättä oikeita, kun kuulun kukkahattuihin
Ilmankos emme tapahtunutta muistaneetkaan - myyjistämme suuri osa on vaihtunut tuosta hetkestä. Kovin valitettavaa että liikkeemme toiminta ei ole ollut 3 vuotta sitten sillä tasolla, jolla se on tänä päivänä.(nevada @ Maalis. 14 2006,06:41) kirjoitti
Tervetuloa kokemaan ystävällisempää moottoripyöräkauppaa jos jonain päivänä mieli muuttuu!
Motokeidas
Tuomo Lampela
*** Poliisi on parasta huumetta! ***
[url="http://www.adressit.com/liikenne"]Adressi: Liikennettä tulisi kehittää tielläliikkujat huomioiden[/url]
[url="http://www.tiet.fi/"]-= TIET.FI: Tielläliikkujien Etujärjestö ry =-[/url]