Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 91:sta
    Minkälainen kypärämyssy olisi kypärän alla mukava kesällä? Silkkinen? Entäpä kylmemmällä säällä? Malli/merkkisuosituksia?
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Meikäläisellä kaulurin ja kypärähupun virkaa toimittaa Buffi.
    Erinomainen keksintö,eipä tarvi monia zydeemejä kuljetella mukana...
    Silkkinenhän on tunnetusti kuumalla viileä, ja kylmällä lämmin. Itselläni on McKinleyn laskettulu huppu, joka on tosiaan silkkiä, ja sillä ainakin syksynkoleudessa pärjäsi loistavasti. Uuden kypärän myötä perheeseen liittyi Mp asun mikrokuituinen josta ei vielä ole kokemusta.

Tuota Coolmaxia ovat hyväksi kehuneet, mutta taitaapa olla nykyisistä myssyistä kallein. Paras olisi varmaan sellainen myssy joka olisi Coolmaxia ja etupuolella (kaulan ympärillä) olisi Gore Windstopper. Tuollaista ei kyllä taida olla edes saatavilla.
    Havaitsin viime viikolla että pelkällä hupulla tulee kurkku kipeeksi. Ostin Rukan wind stopper -kaulurin, ja nyt on hyvä. Ai niin huppu, mulla on Buff, mutta en ole siihen ihan tyytyväinen. Taidan hankkia jonkun coolmaxin.
    Where ever you go, there you are .
    Tuo buff näytti ihan kätevältä kun kävin kattelemassa mp-liikkeessä, ehkäpä voisi koemielessä sellaisen ostaa. Varmaan tulee sen kanssa käytettyä kauluria kuitenkin.
    Maybe it was just a dream

Sometimes things ain´t what they seem

Better not fool with things you don´t understand
    Buffi ... . Tosiaan hyvä keksintö, vielä kun kypärän jäljiltä hiukset pöllähtäny niin ei tarvi kuin kietoa pään ympärille (monella eri tavalla) ja hyvältä näyttää...

Käytin ennen sellasta kokopäähuppua puuvillasta mutta ei ollut minkään arvoinen. Ei tahtonu pysyä paikalla ja ahisti muutenkin...
    - "No! It's not a Harley" -
    Päässä puuvillaliina kypärän alla, kaulassa silkistä ja villasta tehty huivi viileillä säillä ja ohut silkkinen lämpimämmillä säillä. Ja huivin päällä nahkainen kauluri. Ei palellu kurkku...
    buffi päässä pakkassäässä
    Moro!

Silkki on todellakin monipuolinen materiaali. Mielestäni ennen kaikkea OHUT. Sopii tiukemmankin kypärän alle. Tosin vähän väljän kypärän alla pistää liukkaana materiaalina kuupan pyörimään aikas vinhasti.
    Lämpimillä keleillä siis silkki tai jokin keinomateriaali.
    Kun mennään oikein kylmään, niin ainakin Scotilta ja Sinisalolta löytyy hienoja neoprenisia kaulureita, joissa on samassa huppu tai sitten ei. On todella lämmin keksintö, eikö ole leuka ja kaula jäässä.
    Itsellä oli ensin puuvillainen huppu, mutta tahtoi aina olla aivan märkä ja kaulaa paleli. Ostin sitten tuollaisen mainitun Rukan Windstopperin ja täytyy sanoa, että todella positiviinen yllätys Ei palele syksyn koleissa kaula tai (ylä)pää ja yhtä mukava kesällä kuin mikä tahansa muukin. Kallishan tuo oli, muistaakseni ovh jotain 35€ (?), mutta ajaa asiaansa
    Itselläni on Mp-Asun puuvillahuppu ja muutama Louisilta tilattu sikahalpa huppu. Louisin on mukavampi. Useamman hupun kanssa on helppo viskata aina vähänkin tuoksahtava huppu pyykkikoriin ja ottaa laatikosta puhdas tilalle. Säilyy kypäräkin raikkaampana.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
    Minä käytän Buffia ja maantielle sit laitetaan lisäks windstopperi kaulaan.
    "On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
    -Nalle Puh-
    eipä tullut kesällä käytettyä kypärä huppua muuta harkinnassa olisi hankkia silkkinen
    Kylmemmillä keleillä tulee käytettyä puuvillaista huppua jossa on kunnon kaulurikin, ei ainakaan palele. Kesällä tulee kyllä jätettyä huppu kotiin, mutta voisi kokeilla jotain erillistä kauluria. Täytyy katsoa tuolta shopista sopivaa
    Messuilta tarttui kouraan silkkihuppu. Pari ajoa takana ja suu ! Kaulassa on ollut ennestään nahkakauluri, mutta huppu toi kaivattua lisämukavuutta ajoon. Kiitoksia kommenteista !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Buffi päässä ja kaulassa tosin viileillä ilmoilla vielä huppu lisäksi.
    DEVIL may care, but I don't!!!
    I'm not driving fast, I'm flying low!

Itse olen nyt käyttänyt silkkistä huppua ja se on ollut todella mukava...

Buffi löytyy myös varastosta ja se ajaa melkein saman asian!
    Mulla on sekä huppu, että buffi ja ihan mukavan lämpimänä toi pää/kaulaosasto pysyttelee. Sen hupun pitäis olla jotain keinosilkkiä(?) mutta se on ihan samanlaista ainaesta ku t-paidat
    1835
    Silkkihuppu on mukava päällä.
    YZF-R1 -05
    Kaz:n avatar
    Liittyi May 2003
    Melkein Savon sytämmessä
    Eikö kukaan koe noita huppuja hankalina?
    Tuntuu et ahdistaa, eikä edes näe...
    Lainaa (Kaz @ Touko. 14 2003,06:46) kirjoitti
    Tuntuu et ahdistaa, eikä edes näe...
    Se pienempi reikä tulee naaman kohdalle, sit näkee paremmin. Isommasta reiästä työnnetään pää sisään huppuun *
    Ei mut oikeesti... kyllä siihen tottuu nopeesti ja on helpompi laittaa pesukoneeseen kuin kypärä... ainakin naapurin mielestä parempi *

- Fly on, little wing... -
    Mulla on kypärähyppu (puuvillanen) ja Buffi. Mulla onkin käytössä pelkästään toi Buffi ku sen saa sillai päähän ettei haittaa näkökenttää ja rullattua tonne kaulalle siten ettei tuuli kylmennä. 'Pakkasilla' käytän molempia päällekkäin.
    Rahalla saa ja 'hevosella' pääsee
    Se on ihan lämpötilasta/tuulesta kiinni

Huppuna mulla on MP:n "tekosilkki" ja riittää kun kiva ilma tai risteilen vaan kaupungilla

Maantielle kun lähden niin vedän kaulaan Yokon windstopperin joka toimii kuin unelma -> helppo pukea, tuntuu mukavalta ja on lämmin

Taas toisaalta, jos tukka on pesemättä -> huppu helpompi pestä kuin kypärän sisukset
    Silkkihuppun olen todennut parhaaksi! +Buffi kaulassa ja se onkin vallan näppärä tukan sitomiseen/laittamiseen kypärän poistamisen jälkeen (ei nimittäin hiukset näytä aina ihan samalta kun leffoissa kaikilla tuulitukilla, kun nappaava kypärän pois, heh)
    Buffi on kyllä eri kätevä. Asetteluun tietty menee vähän enemmän aikaa kuin normaalilla hupulla, mutta materiaali on miellyttävä ja alaosa lämmittää hyvin kaulaa. Ja toki sitä voi myös käyttää kuontalon peittona ilman kypärääkin
    Löytyy puuvilla huppu ja Buffi, molempia tulee käytettyä varsinkin pitkällä matkalla!
    "Nähdäksesi sateenkaaren,
    tulee sinun ensin kestää sade"
    Itse olen käyttänyt Buffin putkihuiveja. Jos takissa on korkeampi kaulus, toimii aika hyvin. Ei päästä viimaa läpi, pystyy hengittämään vaikka vetää nenänkin päälle.
    " Very good homma ja asia meininki " http://kummituskauppa.spreadshirt.fi/
    coolmax on jees okei kaulaan kyllä tuulee..
    Täytyy olla vähintään 4 eri pyörää kesän aikana.....
    Buffi on mun mielestä paras, ku heittää parkkiín nii vetää buffin vaa alas kaulaan ja aina kulkee mukana. Kylmillä keleillä käytän kyllä puuvillahuppua.
    "On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
    -Nalle Puh-
  30.  
Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen